Przejdź do głównej zawartości

Posty

Odżywka do włosów z keratyną i witaminami Quin Silcare

Choć to post kosmetyczny to zacznę trochę z innej strony. Jak byłam mała, to bardzo lubiłam żelki. Tata kupował mi takie w kształcie misiów i to były najlepsze żelki ever. Teraz już nie ma takich dobrych. One miały też świetny zapach, którego nie umiem Wam opisać. Ale pamiętam, że bardzo go lubiłam. Ostatnio miałam przyjemność znów obcować z tym zapachem na nowo. Ale nie jadłam słodkich misiów, a używałam kosmetyku, który pachniał jak misie żelki z mojego dzieciństwa.

Skuteczna odżywka z keratyną i witaminami w postaci delikatnej mgiełki wspomagająca odbudowę włosów, to doskonały kosmetyk niezwykle pomocny w ich regeneracji i wzmocnieniu. Jest to produkt zawierający hydrolizowaną keratynę, aktywny składnik, który dociera do uszkodzonych miejsc na powierzchni i w głąb włosa, aby wspomóc prawidłowy przebieg procesu odżywiania. Dzięki niej włosy są chronione i odbudowywane dzień po dniu, łatwe w rozczesywaniu i pełne życia. Ulegają znacznemu wzmocnieniu i w sposób zauważalny zwiększa się…
Najnowsze posty

Balmi czyli mój sposób na zadbane usta

Pomadki, masła, masełka i inne produkty pielęgnacyjne do ust w moim domu zapełniają każdą przestrzeń. Mój mąż się mnie nawet ostatnio pytał czemu w każdym pokoju leży coś do malowania ust. Nie do malowania, a do pielęgnacji poprawiłam go. A otóż temu, że bardzo lubię takie produkty i chętnie po nie sięgam. A sięgam też dlatego, że nie znoszę mieć spierzchniętych i bolących ust, a przy takiej pogodzie jak teraz o to nie trudno.

Masełko do ust Balmi widziałam już wcześniej na Instagramie, zanim je dostałam do testów. Same pozytywne opinie, duży wybór zapachów/ smaków produktów sprawił, że bardzo chciałam poznać ten kosmetyk. Do przetestowania dostałam wersję Berry Baie i w sumie nie wiem jak dokładnie przetłumaczyć ten smak na język polski. Dla mnie tam jest i trochę truskawki i trochę jagody. Smak jest fajny, zapach równie przyjemny. Konsystencja masełka jest zbita i po odkręceniu wieczka słoiczka ukazuje nam się stożek. Fajne rozwiązanie bo wygodnie się go w takiej formie używa. Maseł…

Lampa UV/LED 40 W NC Nails Company -recenzja

Gdy zaczynałam moją przygodę z malowaniem paznokci lakierami hybrydowymi byłam zielona jeśli chodzi o wybór odpowiedniej lampy. Dałam się namówić sprzedawcy w sklepie na lampę, z której się byłam zadowolona niestety. Nie dość, że jest wielka, to jeszcze utwardzanie nią paznokci twa wieczność. Dodatkowo ma małą moc i utwardza niektóre lakiery wedle humoru. Masakra. To był mój najgorszy zakup i do tego kosztował miliony monet. Masakra razy dwa.
Gdy dostałam do przetestowania lampę od NC Nails Company byłam przeszczęśliwa. Mała lampa, solidnie wykonana, o większej mocy i bez dna, które jest dużym utrapieniem, jak chcemy pomalować paznokcie u stóp. Tak, zdecydowanie takiej lampy potrzebowałam..

Lampa NC Nails Company to małe poręczne urządzenie o mocy 40 W o wymiarach 215-133-75 mm. Lampa posiada 21 Led. W opakowaniu znajdziemy lampę, ładowarkę na kablu o długości ok 1.45 cm i instrukcję obsługi. Urządzanie jest bardzo lekkie, co sprawdza się świetnie w podróży. Waga lampy w pudelku to ok …

Baza i top NC Nails Company w delikatnej stylizacji na paznokciach

Udana stylizacja paznokci? To taka, która podoba się właścicielce. Dla mnie osobiście im dłuższe i bardziej kolorowe paznokcie, tym lepiej. Ale są czasami takie sytuacje, gdzie nie wypada, nie można lub po prostu nie wygodnie jest mieć szalone szpony we wszystkich kolorach tęczy. Czy trzeba zatem zrezygnować z malowania i zostawić "takie naturalne"? Ja osobiście nie lubię nie pomalowanych paznokci i chciałabym Wam przedstawić propozycję, gdzie bardzo delikatnie pomalowane paznokcie również mogą wyglądać wspaniałe.

Będzie nam potrzeba baza i top oraz lampa do paznokci NC Nails Company. A lakier? Dziś lakieru nie używam, a zamiast niego jest baza w delikatnym mleczko różowy kolorze. Można? Można :)
Do tej stylizacji wykorzystałam :
Repair Base Milky Pink 6 ml
Jest to baza do przedłużania naturalnej płytki paznokcia do 5 ml. Produkt jest niezwykle elastyczny. Baza jest dość gęsta ale świetnie się samopoziomuje. Oprócz tego, że można przedłużyć nią paznokcie, to świetnie sprawdzi …

Zestaw do pielęgnacji Sensual Moments Silcare

Pięknie pachnące kosmetyki to zdecydowanie mój konik. Szczególnie lubię teraz te perfumowane, choć kiedyś nie koniecznie za nimi przepadałam. Dzięki uprzejmości marki Silcare mogłam przetestować dwa kosmetyki z perfumowanej linii Sensual Moments. Kosmetyki, które dostałam do testów to Perfumowana oliwka do paznokci i Perfumowany balsam do ciała.

Perfumowany balsam do ciała Sensual Moments Secret Love to bardzo przyjemny kosmetyk. Ładna, prosta szata graficzna, butelka o pojemności 250 ml i wygodna pompka to niezaprzeczalne plusy produktu. Choć balsamy perfumowane zazwyczaj nawilżeniem nie grzeszą, a ich zadaniem głównie jest pokryć ciało pięknym zapachem, to ten kosmetyk bardzo dobrze się u mnie sprawdził pod względem pielęgnacyjnym. Zimą mam problem z przesuszoną skórą, a balsam bardzo dobrze ją nawilża i pielęgnuje. Jest nie za gesty, nie za rzadki. Wystarczy odrobina, by nałożyć go na ciało. Szybko się wchłania, nie zostawia tłustej i lepkiej warstwy na skórze. W swoim składzie zaw…