piątek, 26 maja 2017

I love love- uwodzicielski zapach od Moschino- recenzja



Zapach miłości od Moschino....






Opis producenta:
  • promienny kwiatowo-owocowy zapach stworzony dla kobiet zakochanych i kochających życie
  • początkowo radośnie cytrusowy, stopniowo ujawnia uwodzicielskie nuty kwiatowe
  • kompozycję kończą zmysłowe nuty liści cynamonu, aromatycznych drzew i piżma
  • Moschino I Love Love to zapach, który uskrzydla, napełnia optymizmem, a jednocześnie jest niezwykle zmysłowy
  • sprawi, że cały dzień będziesz czuła się seksownie i kobieco


Nuty zapachowe:
  •  nuta głowy: grejpfrut, pomarańcza, czerwona porzeczka 
  •  nuta serca: róża herbaciana, lilia wodna, konwalia, cynamon 
  •  nuta bazy: piżmo, drzewo cedrowe, drzewo tanaka





Rozpala zmysły, adoruje płeć przeciwną, pachnie zachwycająco, przepięknie i trochę lubieżnie .... To tylko kilka określeń na zapach wody toaletowej I love love od Cheap and Chic Moschino. Pierwsze co "rzuca się w oczy" to oczywiście opakowanie. Perfumy czy wody toaletowe mają to do siebie, że często kupujemy flakony, bo nam się podobają, bo zachwycają. Takie prawa rynku. Piękne opakowanie zawsze jest w cenie. I po takie piękne opakowania najchętniej sięgamy do półki sklepowej. Dopiero w drugiej kolejności wyboru jest zapach. Jeśli i on jest piękny to mamy pełnię sukcesu zakupowego. Ja też należę do grona kobiet, które uwielbiają piękne przedmioty. I flakony perfum własnie do nich należą. Ale oczywiście nie kupię zapachu, który mi się nie podoba.....A I love love skradł moje serce opakowaniem, a gdy go powąchałam, to moje serce zostało już przy nim na zawsze. Delikatny, nie nachalny, ale bardzo uwodzicielski zapach, który długo utrzymuje się na ciele, to coś czego szukałam od dawna.... A flakon? Ciekawy i dość szalony look sprawia, że wygląda on wesoło i ciekawie na naszej toaletce. Dla miłośników podobnych zapachów mogę powiedzieć tyle: bardzo przypomina on zapach Dolce & Gabbana light Blue z tym, że I love love jest trochę bardziej słodki i bardziej kwiatowy. Jedno jest pewne, jest to zapach bardzo kobiecy i idealny na każdą okazję. Według mnie każda kobieta powinna go przynajmniej powąchać, by się przekonać o jego walorach zapachowych...


Jaki jest Wasz ulubiony zapach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)