poniedziałek, 5 czerwca 2017

Peeling do stóp Biolove- recenzja

Naturalne złuszczanie suchej skóry stóp...





Naturalny peeling cukrowy marki Biolove to mój pierwszy kosmetyk z tej serii. Odkąd zobaczyłam te kosmetyki w Kontigo, byłam bardzo ich ciekawa i na próbę kupiłam właśnie ten peeling. Produkt, który Wam prezentuję, to naturalny kosmetyk o zapachu zielonej herbaty, który zawiera w swoim składzie drobinki cukru, które bardzo dokładnie usuwają ze skóry stóp martwy naskórek, nadając jej miękkość, gładkość i bardzo ładny koloryt.

Nie zawiera:
  • SLS
  • PEG
  • Silikonów
  • Parabenów
  • Barwników
  • Konserwantów
  • Alergenów

Peeling zawiera w swoim składzie olejek macadamia, dzięki któremu skóra podczas aplikacji jest dokładnie natłuszczana, co redukuje jej suchość i szorstkość. Ważne jest by bezpośrednio po aplikacji nie chodzić boso, bo można się przewrócić, gdyż skóra jest bardzo tłusta. Dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest to by po aplikacji założyć skarpetki , by kosmetyk mógł się swobodnie wchłonąć. 



Skład peelingu: 

SUCROSE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, VITIS VINIFERA SEED OIL, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS
SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM, CI 75815


Marka Biolve to naturalne kosetyki dostępne tylko w Sklepach Kosmetycznych Kontigo. Kosmetyki mają bardzo kolorowe opakowania i nietuzinkową szatę graficzną, która obiecuje natychmiastowy kontakt z naturą. Marka w swojej ofercie ma świece do masażu, peeling do stóp, peeling do dłoni , masła do ciała, masełka do ust, musy do ciała, kremy do rąk, żele pod prysznic, oleje do ciała i włosów, półkule i kule do kąpieli, sole do kąpieli, peelingi do twarzy, mgiełki do ciała, balsamy w sprayu do ciała i dezodoranty, czyli wszystko, czego dusza kosmetykoholiczki zapragnie. Marka Biolove niestety jest dość droga i nie za specjalnie opłaca się robić zakupy w regularnych cenach, tym bardziej, że (naprawdę bardzo) często Kontigo organizuje na nią promocję nawet -40-50%. Warto zatem jest poczekać i w cenie jednego kosmetyku mieć dwa, tym bardziej, że marka jest godna polecenia, a kosmetyki charakteryzuje wysoka jakość, która idzie w parze z pięknymi naturalnymi zapachami roślinno- owocowymi.

Za peeling zapłaciłam 7,49 i kupiłam go właśnie w promocji -50% na wybrane produkty. Cena regularna to 14,99 zł


Lubicie markę Biolove? Co o niej myślicie?

2 komentarze:

  1. znam, ale nigdy nic nie uzywalam. cudne opakowania !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kosmetyki. Szczególnie podoba mi się zapach jagodowy. Musisz spróbować koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)