niedziela, 23 lipca 2017

Żel chłodzący do stóp Fusswohl-opinia




Chłodzi i koi....Latem nie potrzebuję nic więcej!




Jak myślicie bez czego nie można obyć się latem. Bez okularów? Bez słomkowego kapelusza? A może bez kremu z filtrem? W tych trzech przypadkach na pewno nie jedna z Was odpowie tak. Ja też się z tym zgadzam. W moim przypadku latem nie mogę obejść się jeszcze bez chłodzącego żelu do stóp. Szczególnie teraz gdy jestem już w zaawansowanej ciąży, ten kosmetyk to moje wybawienie. Odkryłam go na długo zanim zaszłam w ciążę. Szukałam kosmetyku, który ukoi latem moje spuchnięte i zmęczone stopy (mam stojącą pracę i z myślą o niej głównie szukałam ratunku dla stóp) i przyniesie mi natychmiastową ulgę. Wypróbowałam wiele kosmetyków chłodzących do stóp i ten okazał się najlepszy.




Strzałem w dziesiątkę okazała się Rossmannowska wersja chłodzącego żelu do stóp marki Fusswohl. Małe biało- zielone opakowanie z mnóstwem napisów na pierwszy "rzut oka" wzroku nie przyciąga. Ale w akcie desperacji człowiek sięga już po wszystko. Wchodzi zatem na to, że akty desperacji są potrzebne, skoro dzięki nim odkrywam takie perełki. Żel jak to żel konsystencję wiadomo jaką ma. Opakowany jest w 75 ml plastikową tubkę z zamknięciem typu klik. Gdy go otworzymy to już na wstępie obiecuje mocne chłodzenie, bowiem na trzy kilometry czuć mentol. Aż w oczy kuje, tak silny ma zapach. Producent oznajmia nam na opakowaniu, że żel jest połączeniem mentolu, kamfory i olejku miętowego. Ma chłodzić i koić zmęczone stopy. Czy to robi? Tak, tak, tak !!!! Jest to cudowny kosmetyk. Już po chwili od użycia ulga niesamowita.


A teraz na co działa? Na swoim przykładzie powiem Wam, że na wiele rzeczy. Daje natychmiastową ulgę i eliminuje uczucie ciężkości nóg. Mam duże problemy z spuchniętymi stopami. Nie tylko w ciąży, ale od zawsze. A po użyciu kosmetyku stopy stają się jakby lżejsze i choć opuchlizna wiadomo nie schodzi, to mimo niej jestem w stanie normalnie funkcjonować i tak bardzo już nie przeszkadza. Po drugie, latem bardzo często drętwieją mi stopy. Na to też pomaga. A co z uczuciem pieczenia? Mieliście tak kiedyś, że czuliście jakby ktoś Was wrzątkiem polewał po stopach? Ja tak mam. Nie cierpię tego i nienawidzę. Na to też żel pomaga i po chwili po pieczeniu śladu nie ma. Czy zatem skoro jest tak rewelacyjny kosztuje milion dolarów ? Otóż nie. Dałam za niego mniej niż 10 zł. Obecnie w aplikacji Rossmann kosztuje 4,69 zł w przecenie z 5,99 zł.


Jak używamy ? Na czyste stopy nakładając niewielką ilość kosmetyku. Wchłania się w kilka sekund i po chwili można już zakładać buty, czy chodzić boso po podłodze. Mimo tego, że ma postać żelu i zadanie chłodzące to dodatkowo pielęgnuje skórę. Po jego użyciu skóra jest miękka i nawilżona.
Ważne jest tylko by nie używać żelu na uszkodzoną skórę i uważać przy aplikacji, by kosmetyk nie dostał się do oczu. Przy takiej ilości mentolu to wcale się nie dziwię.
Polecam kosmetyk wszystkich osobom, które szukają natychmiastowej ulgi i chcą się pozbyć uczucia zmęczonych i ciężkich stóp. W moim mniemaniu wcale nie trzeba wydać miliona monet by być zadowolonym z kosmetyku. Takim przykładem jest właśnie żel chłodzący do stóp marki Fusswohl zakupiony w Rossmannie.



Macie jakieś fajne propozycje kosmetyków chłodzących do stóp? A może używacie tego żelu?
Zapraszam do komentowania....

1 komentarz:

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)