poniedziałek, 19 lutego 2018

Beautifully Scrumptious czyli owocowe galaretki pod prysznic.


Galaretki pod prysznic- przepysznie owocowe i słodkie.





Wszystkiego Walentynkowego Kochani!!! (trochę spóźnione, ale musicie mi wybaczyć)
Z tej okazji chciałabym Wam powiedzieć kilka słów o cudownych owocowych galaretkach pod prysznic, które miałam przyjemność testować dzięki uprzejmości @czechozydek. Galaretki myjące mogą być fajnym prezentem walentynkowym lub kosmetykiem, który do walentynkowej randki pomoże się przygotować. 



Pięknie pachnące galaretki pod prysznic to super alternatywa dla zwykłego żelu pod prysznic. Ja mam wersję wiśniową i truskawkową. Obie pachną tak cudownie owocowo, że najchętniej bym jej zjadła. Produkt zamknięty jest w małym plastikowym słoiczku o pojemności 100 ml. Trochę mało, ale jest on bardzo wydajny. Po otwarciu ma formę żelową, ale po kilku dniach zastyga, przybierając formę trochę bardziej miękką niż galaretka do deserów. W takiej formie łatwo się ją nakłada dłonią na ciało. Pod wpływem ciepła znów zamienia się w dość gesty żel, aż do formy płynnej.




Galaretki świetnie się pienią i dobrze oczyszczają skórę, pozostawiając na niej piękny truskawkowy/wiśniowy zapach. Te akurat były kupione w Szkocji ale widziałam, że w Polsce można dostać podobne innej firmy. Ja swoje cudeńka pokochałam od pierwszego użycia. Jak uda się Wam je gdzieś dostać to bardzo polecam!










 #czechożydekpodróżuje #prezenty #prezent #opinia #recenzja #kosmetyczneszczescie #aleksandrans #cherryshowerjelly #strawberryshowerjelly #cherry #strawberry #showerjelly #instabloger #instablog #blogerka #blog #beautyblogerka #beautyblog #beautifullyscrumptious

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)