poniedziałek, 19 lutego 2018

Kosmetyki do pielęgnacji stóp Mari Monti- opinia



Szpilki od Louboutina? Tak, ale tylko na zadbanych stopach.






TAK!!!!!! Ale tylko na zadbanych stopach. Dzięki uprzejmości @czechozydek, która ze swojej podróży do Lwowa przywiozła mi kosmetyki do pielęgnacji stóp od Mari Monti, o których chętnie Wam opowiem:

Sól morska do stóp. Pięknie pachnąca sól morska z wyciągami z roślin i witaminą C przy regularnym stosowaniu ma zbawienny wpływ na nasze paznokcie stóp. Sól zawiera w swoim składzie pantenol, witaminy A i E, świetnie zmiękcza naskórek( który łatwo można potem usunąć)i daje ukojenie zmęczonym stopom. Niestety opakowanie jest wielkości pudełka talii kart więc długo jej nie stosowałam. Ale producent obiecuję, że gdybym robiła to regularnie to moje paznokcie staną się lśniące i mocne.




Odżywczy krem do stóp o zapachu lawendy. Kosmetyk maksymalnie zmiękcza, nawilża i odżywia skórę stóp. Olejek migdałowy w nim zawarty chroni skórę przed utratą wody oraz usuwa jej szorstkość. Olejek z lawendy pobudza krążenie, działa antyseptycznie i przyjemnie odświeża zmęczone stopy. Jak nie lubię kosmetyków lawendowych, to ten krem naprawdę przyjemnie mi się stosowało.


PODSUMOWANIE: prezent zdał egzamin na 5. Moje stopy były z niego na pewno zadowolone.

#marimonti #pielegnacja #pielegnacjastop #beautyblogerka #mojaopinia #recenzja #beauty #instabloger #instablog #mojapielegnacja #czechożydekpodróżuje #prezenty #aleksandrans #kosmetyczneszczescie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)