sobota, 24 lutego 2018




Nivea Creme w nowej kolorowej odsłonie.







Cześć Kochani:):):) Jak spędzacie sobotnie popołudnie? Widzieliście już nowe opakowania kremu Nivea? Są tak cudowne, że choć mam w domu zapas, to nie mogłam się im oprzeć. Nivea Creme to najbardziej uniwersalny krem świata. Doskonały dla całej rodziny (a w mojej obecny odkąd pamiętam). Idealny do codziennego stosowania wszędzie tam, gdzie skóra potrzebuje pielęgnacji. Zawiera łatwo przyswajalny dla skóry Eucerit®, który czyni ją gładką i zadbaną. Ja używam go od wieku lat i stosuję na skórę całego ciała o każdej porze roku. Teraz zimą, gdy przyszły mrozy idealnie sprawdzi się do pielęgnacji spierzchniętych dłoni i ust jak i do zapobiegania tym zmianom skórnym. Uwielbiam ten krem i nigdy w moim domu go nie brakuje. A ten zapach...Cudowny i nigdy mi się nie znudzi. Dodatkowym plusem tego kremu jest teraz cudowne bajkowe opakowanie dostępne w kilku rozmiarach i z różnymi rysunkami. Kremy są tak fajne, że trudno się im oprzeć. Zawartość wiadomo taka sama od wieku lat ale opakowanie zrobiło swoje. Na pewno go nie wyrzucę a wykorzystam by coś w nim pochować. Jest metalowe więc żywotność będzie miało długą. Metalowe opakowania lubię również dlatego że nie niszczą się i nie otwierają w torebkach. A co jak co, ale mój ulubiony uniwersalny kremik jest ze mną zawsze i wszędzie. Za krem wielkości 75 ml zapłaciłam w Rossmannie 4.89 także nie jest źle.




A Wy jak spędzacie mroźną sobotę? Napiszcie też koniecznie co myślicie o nowych opakowaniach Nivea Creme i oczywiście o samym produkcie...

4 komentarze:

  1. nie przepadam za tymi kremami uniwersalnymi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Ja go uwielbiam od zawsze...A ten zapach:) Cudowny....

      Usuń
  2. kremiki Nivea są teraz taaakie urocze w tych nowych opakowaniach <3 uwielbiam ten kremik od dzieciństwa :) nie raz pomógł mojej skórze gdy było z nią nie za ciekawie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)