środa, 21 lutego 2018



Paczki dla kobiet w ciąży i mam, które mają małe dzieci.






Cześć wszystkie mamy i przyszłe mamy!!!
Długo zbierałam się do napisania tego postu. Długo, bo zbierałam materiały, które mogłabym Wam tu opisać. Zacznę może od początku. Jak byłam w ciąży zainteresował mnie temat gratisów dla przyszłych mam i małych dzieci. Testować lubię, wygrywać i dostawać rzeczy za darmo również ( tzw gratisy od różnych marek), więc zaczęłam przeszukiwać czeluści internetu by dowiedzieć się co przyszła mateczka może dostać fajnego za free. Jak zaczynałam szukać materiałów bardzo brakowało mi takiego zbiorczego postu, gdzie ktoś zamieściłby wszystkie linki, a ja robiąc tylko klik przenosiłabym się na interesujące mnie strony. Ale zebrałam w końcu wszystkie informacje i chciałabym się z Wami nimi podzielić . Na samym końcu podam też linki do portali dla przyszłych mam i tych co swoje maleństwa już urodziły. Tam organizowane są konkursy i akcje testowania produktów, także warto od czasu do czasu tam zaglądać. Ja z Dzitkiem kilka testów mamy już za sobą. Również kilka wygranych konkursów, także warto. To co zaczynamy? Zapraszam serdecznie...









Tak mniej więcej wyglądają darmowe paczuszki, które można zamówić i tym sposobem zapoznać się z marką. Są to paczki promujące markę i dostępne dla każdej mamy, która zechce złożyć sobie na wybranych stronach darmowe konto. A teraz trochę o zawartości i samych portalach.


BebiKlub





Bebiklub to strona marki Bebiko czyli ulubionego mleka mojego Dzitka. Przyznam się Wam szczerze, że zanim zaszłam w ciążę byłam zielona jeśli chodzi o kwestie tych wszystkich pokarmów dla dzieci. Nie wiedziałam co jest dobre a co złe. Co podać a czego nie. W sumie nie wiedziałam nic. Ale od czego mamy internet, prawda? Rejestrując się na stronie KLIK dostaniemy w prezencie termoforek z pestkami wiśni przydatny w problemach żołądkowych naszego Malucha. Termoforek przychodzi zapakowany w karton (który nie przeżył podróży do nas niestety) i książeczkę . Fajny prezent. Można go podgrzać w kuchence mikrofalowej. Sami też możemy z niego korzystać. Plusem tego portalu jest też ich newsletter, który przychodzi w okresie ciąży mniej więcej raz w tygodniu informując nas o tym jak rozwija się i wygląda nasz przyszły potomek. Dla mnie rewelacja. Moc porad i bardzo przystępnie napisanych rad dla przyszłych mam.




BebiProgram






BebiProgram czyli strona marki Bebilon- mleka następnego dla dzieci. Zakładając konto na tym portalu możemy od nich dostać zestaw upominkowy dla przyszłej mamy i Maluszka. W skład zestawu wchodzi teczka, którą możemy wykorzystać na nasze ciążowe badania lub potem na badania dziecka. Następna jest ulotka, poradnik, biało czarne karteczki wspomagające rozwój umysłu naszego dziecka (karty kontrastowe)  i przytulankę ( szmatkę) sensoryczną. Najbardziej zastanawiała mnie własnie ta szmatka. Po co to komu myślałam?. Ale mój synek uwielbia wszystkie szmatki i gałganki. To najlepsza zabawka do tulenia i ślinienia. Można  ją prać w pralce. Jeśli podoba się Wam ta paczka to wpadajcie na stronę portalu KLIK . Tu również mamy cotygodniowy newsletter.



Enfamama Klub





Enfamama Klub to miejsce, do którego możemy się zapisać na stornie producenta mleka dla dzieci Enfamil KLIK. Po zapisaniu do Klubu przychodzi nam paczuszka z kostkami do zdjęć. Kostki są papierowe. Ciekawy gadżet dla fotografujących.




Hipp czyli Klub mojego Maluszka






Aby otrzymać paczkę z Klubu mojego Maluszka należy wejść na stronę KLIK i zarejestrować się. W pierwszej przesyłce otrzymujemy Teczuszkę Maluszka, małą paczkę mokrych chusteczek , poradnik i ulotkę a także trójkąt na przylepce do samochodu z napisem "Z nami jedzie dziecko". Zamiast standardowego napisu można również poprosić o trójkąt z imieniem Dziecka, ale trzeba było na niego długo czekać to sobie darowałam. Zresztą ten jest uniwersalny i zawsze taki się przyda.







Kolejna przesyłka z Klubu mojego Maluszka przychodzi mniej więcej ok 3 miesiąca życia dziecka, jeśli konto założymy sobie np jeszcze w ciąży . Mój Dzitek miał skończone 3 miesiące gdy listonosz zapukał do naszych drzwi. W przesyłce znajdujemy słoiczek marchewki z ziemniaczkiem (od 4 miesiąca), pierwszą plastikową łyżeczkę, poradnik na pierwszy rok życia dziecka- bardzo przydatny zresztą i UWAGA kupony rabatowe na produkty Hipp do zrealizowania w drogeriach Rossmann, a także kupon (na zdjęciu go nie ma bo już wykorzystałam) do odbioru za darmo paczki dla starszego dziecka (słoiczek od 7 miesiąca życia)- zdjęcie i opis zawartości poniżej .







To jest paczka, którą odebrałam za darmo w drogerii Rosmann- był na nią kupon w powyższej paczce od Hippa- zawiera ona słoiczek z zupką koperkową z ryżem i indykiem do podawania po 7 miesiącu życia , łyżeczkę, kupony rabatowe na produkty Hipp do wykorzystania w Rossmann a także próbkę mleka następnego po 6 miesiącu życia oraz przydatny poradnik dla mamy lub taty o sympatycznym tytule "kiedy pojawią się pierwsze ząbki". Kupon trzeba dać pani przy kasie i ona wyda nam paczkę za symboliczny 1 grosz (dostajemy na to paragon).





Obie paczki wyglądają bardzo podobnie.








BoboVita






BoboVita czyli jestem tym co mi dajesz mamo. Ta paczka jest bardzo fajna. Na stronie Klubu BoboVita zarejestrowałam się dlatego, że dostałam maila z informacją, że moje dziecko niedługo kończy 4 miesiące i możemy zamówić sobie taką paczkę. Nie rejestrowałam się tam wcześniej ale można to zrobić tu KLIK .








W paczce otrzymujemy poradnik żywienia małego dziecka z planem 5 kroków rozszerzenia diety , ulotkę , paczkę kaszki mannej o wadze 210 gram i słoiczek marchewki (marchewka gdy robiłam zdjęcia była już zjedzona co trochę widać na zdjęciu:):):). Paczka od BoboVity przyszła bardzo szybko i dostaliśmy ją w tym samym dniu co paczkę ze słoiczkiem od Hippa. 



Wszystkie te strony, o których Wam tu napisałam mają również dodatkowe atrakcje dla zarejestrowanych mam. Często można na nich zamawiać również próbki innych produktów , jak np.: mleka następnego dla dzieci. Zdarza się również, że organizowane są tam konkursy, ale to na bieżąco trzeba sprawdzać.


Jeżeli chodzi o darmowe paczki to myślę, że to tyle. Bynajmniej ja tyle znalazłam. Pamiętajcie tylko, że ich zawartość może ulec zmianie. Na sam koniec podaję Wam linki  do stron, na których na pewno warto założyć sobie konto i często tam zaglądać, bo oferują moc atrakcji dla przyszłych i obecnych mam i nie tylko. Konkursy i testy produktów, a także mają bardzo ciekawe artykuły.




Mamo to ja (dawne Babyonline)
KLIK

BabyBoom
KLIK

Familie.pl
KLIK

Mama Klub KLIK

Zdrowy Start w Przyszłość- strona producenta mleka NAN i słoiczków Gerber KLIK

Klub Nivea Baby KLIK

KLUB ROSSMANN (założona karta ROSSNĘ) trzeba założyć sobie aplikację na telefonie najlepiej będąc jeszcze w ciąży. Często są do odebrania w aplikacji produkty za 1 grosz. Ja odebrałam np szczoteczki do masowania dziąsełek. Ale wiem, że kobietom w ciąży dają też oliwkę. Dla Klubowiczów była też paczka Pampersów 1 za 1 grosz do odebrania(akcja czasowa) .

Jeśli jeszcze coś wpadnie mi do głowy to uzupełnię post. A może Wy macie jakieś pomysły? Jeśli podobał się Wam ten post, to proszę zostawcie po sobie ślad:)











13 komentarzy:

  1. Można wspomnieć jeszcze o aplikacji na telefon Rossnę od Rossmann :) ja dzięki niej odebrałam oliwkę do pielęgnacji dla przyszłych mam i paczkę pieluch - obydwa prezenty za 1 grosik :) z tego co słyszałam i wyczytałam później po urodzeniu dziecka również dostaje się informację, że można jakieś prezenty od nich odebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Dziękuję Ci bardzo. Faktycznie :) Ja dostałam pieluszki i szczoteczki do masowania dziąsełek. Jutro dopiszę to:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola, jak będę spodziewała się mojego bobasa, zapewne sięgnę po te rady. Dzięki za ten post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu. Mi tego brakowało, więc niech innym się przyda :)

      Usuń
  4. Dzieci już dorosłe, ale kiedy pojawią sie wnuki to zajrzę tu znowu

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam te paczki :) Dzięki takiej paczce poznałam sudokrem :D Przydał się, oj przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat o Sudokremie wiem z innego źródła , ale przyznam Ci rację. Mojemu dziecku pomaga, a i ja chętnie po niego sięgam w potrzebie.

      Usuń
  6. fajne są takie paczki :D można zobaczyć co nam podpasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie super. Właśnie czytam poradnik o rozszerzeniu diety niemowląt. Był w paczce od Bobovity. Bardzo dużo przydatnych informacji wyczytałam. Dlatego zrobiłam taki post:)

      Usuń
  7. Ja skorzystałam z dwóch Rossne i Bebiko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)