poniedziałek, 19 lutego 2018

True Match Minerals od L’ORÉAL PARIS- opinia



True Match Minerals- magia makijażu od L’ORÉAL PARIS



Cześć Dziewczyny. Czy macie może mieszaną cerę tak jak ja i szukacie świetnego pudru do wykończenia makijażu ? A może macie cerę normalną lub suchą i również potrzebny Wam nowy puder, bo Wasz stary „nie zdaje już egzaminu”. A może lubicie kosmetyki dwa w jednym, np. puder, który może być też podkładem? Jeśli tak, to przedstawiam Wam moje najnowsze odkrycie- True Match Minerals od marki L’ORÉAL. Nowość w dziedzinie pudrów mineralnych. Lekki jak piórko, delikatny jak kaszmir. Wygląda na twarzy tak, jakby go nie było, ale nasza skóra wygląda inaczej niż zwykle. Czemu zapytacie? Otóż kosmetyk przy regularnym stosowaniu poprawia wygląd skóry. Jeśli chcesz wyglądać pięknie, ale też bardzo naturalnie, bez efektu maski, bez zatkanych porów i ogólnie bez tego wszystkiego, czego nie chcesz fundować swojej skórze, to sięgnij po True Match Minerals. Ja przetestowałam kolor 3N, który idealnie współgra z moim ulubionym podkładem z gamy True Match w waniliowym odcieniu. Ale uwaga! Bo True Match Minerals jest również w wersji transparentnej. Wiec jeśli szukasz idealnego pudru polecam Ci właśnie ten. Mój ideał, moje spełnienie marzeń o idealnym pudrze mineralnym, mój True Match Minerals….. 



@lorealmakeup #loreal #truematchminerals #makeup #recenzja #opinia #mojaopinia #blogerka #beauty #beautyblogerka #makijaz #puder #idealnypuder #instablogerka #pieknaskora #perfekcyjnymakijaz #kosmetyczneszczescie #kosmetyk #podklad #aleksandrans #pudermineralny #testowanie #testerka #testujemy





0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)