środa, 23 maja 2018

Zestaw Avon Luck Limitless- recenzja



Pachnące szczęście



Zastanawiałaś się kiedyś jak pachnie szczęście? A może już doświadczyłaś zapachu, który ze szczęściem Ci się kojarzy? Dla mnie zapachem szczęścia jest na pewno zapach włosów i skóry mojego dziecka. Uwielbiam się wtulać w jego ciałko i oddychać tym zapachem. Choć najchętniej zamknęłabym ten zapach w flakonie, to niestety tak się zrobić nie da.... Ale mogę zamienić go na inny szczęśliwy zapach....Czym zatem będzie dla mnie zapach szczęścia? Czy jest słodki czy może pachnie ostro? Czy jest lekki, a może raczej ciężko osiada na wszystkim do około? Czy szczęście można zamknąć w butelce i uwalniać wtedy gdy jest taka potrzeba?

Kochani czytelnicy kolejny raz biorę udział w akcji TOP Recenzentka Avon i na wstępie powiem Wam, że jestem oczarowana zawartością przesyłki. Jak już się domyśliliście testuję zapachy. Avon Luck Limitless to najnowszy zapach marki Avon, który swoją premierę ma w 2018 roku. Zapach jest obłędny i myślę, że znalazłam swoje płynne szczęście zamknięte w flakonie perfum.





Ale wszystko po kolei..

Szukasz odświeżających, lecz pobłażliwych kobiecych perfum, które zachwycą Twoje zmysły? Bądź bezgranicznie szczęśliwa z naszym pięknie pachnącym Avon Luck Limitless dla Niej.
Niebo jest granicą tego tętniącego życiem koktajlu musującego pomelo, odurzającego kwiatu złotej orchidei i bogatego diamentowego bursztynu oraz słodkiej wanilii z Madagaskaru. Skorzystaj z tego wspaniałego i wyzwalającego damskiego zapachu i ciesz się rzadką i luksusową zmysłowością...

                                                                                          ...tak zachęca producent.





Kiedy otworzyłam paczkę od Wizażu moim oczom ukazały się trzy produkty. W skład zestawu wchodzą: woda perfumowana Avon Luck Limitless o pojemności 50 ml, perfumowany balsam i dezodorant z tej samej linii zapachowej co woda perfumowana.
Bardzo lubię zapachy od Avon i tym razem także się nie zawiodłam. 


Woda perfumowana Avon Luck Limitless



Woda perfumowana ma bardzo słodki i bardzo kobiecy zapach. Pierwsze wrażenie? Wow! Zapach jest cudowny. Dziewczęcy, słodki, zalotny i idealnie nadaje się, by sięgnąć po niego wiosenno-letnią porą. Perfumy zapakowane są w niewielki kartonik. Ale dopiero, gdy się go otwiera, naszym oczom ukazuje się cudowny i niezwykle elegancki flakon. Moja srocza natura aż zaklaskała z zachwytu, bowiem flakon jest przepiękny. Wyglądem przypomina mi kryształową buteleczką taką jak dla księżniczki (serio tak mi się kojarzy, co poradzę?). I ma przy dozowniku uroczą kokardkę:):):) Jest mega dziewczęcy i fantastycznie prezentuje się na damskiej toaletce. Jeśli miałabym wymyślić opakowanie perfum dla księżniczki z bajki to Avon Luck Limitless od razu pojawiłby mi się przed oczami. Wróćmy jeszcze na chwilę do zapachu... Myślę, że fanki bardzo słodkich zapachów będą oczarowane. Perfumy pachną długo zarówno na ciele jak i na ubraniu, a zapach ma w sobie coś uwodzicielskiego i pociągającego. Gdy przechodziłam koło męża ( a wcześniej pierwszy raz użyłam tych perfum), to ten aż uniósł głowę i powiedział, że bardzo ładnie pachnę. Skoro tak, to psikam się nimi namiętnie codziennie by podobać się mężowi:):):)
Cena regularna : 90 zł

Dezodorant perfumowany Avon Luck Limitless.



Odkąd pamiętam moja mama miała słabość do perfumowanych dezodorantów. Miała nawet taki swój ulubiony i zawsze go chowała, bo ukradkiem go jej podbierałam. Dziś nie jestem fanką takich dezodorantów, bo nie bardzo wiem w jakim celu ich używać. Dla mnie perfumowany dezodorant to zbędny kosmetyk. Na co dzień używam antyperspirantu, balsamu i perfum. Czy dezodorant perfumowany w ogóle chroni przed potem!? Ten dezodorant jest bardzo fajny jeśli ktoś takie lubi (mam na myśli świetny zapach). Mały, zgrabny, z wygodnym plastikowym korkiem. Opakowanie ma szaro-niebieski kolor. A zapach? Pachnie przepięknie wodą perfumowaną Avon Luck Limitless. Używałam go już kilka razy jako zwykły dezodorant i nie sprawdził się u mnie (moim zdaniem nie chroni przed potem). Teraz używam najpierw mój bezzapachowy antyperspirant, a potem ten i efekt jest ok. Ale sami przyznacie, że to trochę zawracanie głowy z takim produktem. Pojemność dezodorantu to 75 ml. Jeśli ktoś się nie poci i nie musi używać antyperspirantów, a chce by jego dezodorant pachniał jak ulubione perfumy, to zdecydowanie polecam. Dla tych walczących z brzydkim zapachem potu nie bardzo. Chyba, żeby stosować go jak mgiełkę czy zamiast perfum? No ale po co wtedy kupować perfumy ? Nie rozumiem przeznaczenia tego produktu.
Cena regularna to: 26 zł

Balsam perfumowany Avon Luck Limitless.



Nie ma nic gorszego niż misz masz zapachowy. Antyperspirant, balsam i perfumy i wszystko z innej beczki. A feeeeee. Zdecydowanie nie lubię. A jeśliby użyć balsamu, który pachnie jak ulubione perfumy? Zdecydowanie tak. Uwielbiam perfumowane balsamy. Wygodna plastikowa tuba o pojemności 150 ml z zamknięciem typu klik. Balsam jest nie za gesty nie za rzadki. Wygodnie się nakłada, dobrze rozsmarowuje, nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze. Zapach jest piękny, ale nie tak intensywny jak w przypadku perfum. I dobrze, bo by było już za ciężko. Balsam nakładam zawsze na ręce, ramiona i dekolt. Używam go w dzień, bo w nocy wolę bardziej nawilżające lub odżywcze kosmetyki. Balsam perfumowany choć nie jest niezbędny w mojej codziennej pielęgnacji, to jest to bardzo przyjemny kosmetyczny gadżet. A ja lubię fajne gadżety kosmetyczne. 



Zarówno balsam jak i dezodorant przypadły mi do gustu, ale jestem w stanie się bez nich obejść. Natomiast w wodzie perfumowanej zakochałam się do reszty. Podoba mi się w niej wszystko. A urocza kokardka i przepiękny flakon sprawiają, że mogę choć przez chwilę poczuć się jak księżniczka. Czy Avon się sprawdził tym razem? Zdecydowanie TAK:)

W najnowszym katalogu, który obowiązuje od 24.05.2018 do 13.06.2018 wodę perfumowaną Avon Luck Limitless możecie kupić za 54,99 zł. Natomiast balsam i dezodorant są po 6,99 zł.




A Wy jaki zapach od Avon lubicie najbardziej? A może ich nie lubicie? Piszcie koniecznie!!!




18 komentarzy:

  1. Cały zestaw wygląda uroczo,
    a perfumy prezentują się pięknie. Zapachu jeszcze niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw.nie znam tego zapachu ale może niedługo poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nowość. Musisz poznać koniecznie, ponieważ są przepiękne.

      Usuń
  3. nie umiem sobie wyobrazić zapachu czytając opis , ale za to podoba mi się flakonik ! uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie umiem opisać go tak, byś sobie wyobraziła. Czy to możliwe by opisać zapach perfum? Ja po opisach nigdy nie wiem jak pachną. No chyba, że jest to zapach, który znam, np woda perfumowana cytrusowa.

      Usuń
  4. uwielbiam ten zapach! :D jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione z Avon Celebre i Pur Blanca 😉 wolę jednak orzeźwiające zapachy, a nie słodkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam te wersje zapachowe. Są bardzo fajne. Odkąd pamiętam Avon ma je w swojej ofercie .

      Usuń
  6. Tej wody perfumowaniej nie miałam okazji sama przetestować, ale wydaje mi się po Twoim opisie, że trafił by w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba jakaś nowość, bo nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. aż trudno uwierzyć że nigdy nie miałam zapachów od Avon :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zapach! Niedawno kupiłam taki zestaw na prezent dla koleżanki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)