sobota, 28 lipca 2018

Dezodorant odświeżający do stóp od Shefoot- recenzja


Gdy dopada nas brzydki zapach....


Lato lato lato...Latem odkryte stopy muszą wyglądać zawsze pięknie. Ale co zrobić gdy wyglądają, a ich właścicielce z powiek sen spędza inny problem dotyczący jej zadbanych stóp? Brzydki zapach... To zdecydowanie wróg tych zadbanych stóp, który może uprzykrzyć życie. Nie bez przyczyny podkreślam słowo "zadbane". Dla mnie to proste. Skoro nie dbasz, nie myjesz, nie odświeżasz, nie zapobiegasz, to sama jesteś sobie winna, że śmierdzą. Ale gdy dbasz, a mimo tego problem brzydkiego zapachu stóp dotyczy Ciebie w mniejszym lub większym stopniu (ale dotyczy),  to koniecznie przeczytaj ten wpis bo końca. 

Jestem jedna z tych kobiet, które bardzo stopy dbają. Myją, szorują, robią pedicury, stosują kremy i wszelakie mazidła by ich stopy zawsze wyglądały schludnie i pięknie. Ale jestem też jedna z tych kobiet, które miewają czasami problem z brzydkim zapachem stóp. Zazwyczaj nasila się on wtedy gdy muszę spędzić dużo czasu w krytych butach. Ale bywa i tak, że dopadnie mnie gdy jestem w cienkich balerinkach czy sandałach, a z nieba żar się leje . Nie jest to fajne i mam od razu wrażenie, że dały świat patrzy na mnie i czuje to co ja. Pewnie tak nie jest ale ja wiem swoje. A nawet jakby nie, to ja się z tym ZAPACHEM czuję  niekomfortowo. 



Ostatnim kosmetykiem, który znalazłam w paczce od Shefoot jest odświeżający dezodorant do stóp.

Co o nim wiemy?

Zapewnia stopom natychmiastowy efekt odświeżający i chroni je przed brzydkim zapachem aż do 24 godzin. Formuła z gliceryną i składnikiem dezodorującym pochodzenia naturalnego jest łagodna dla skóry i ma działanie nawilżające. Receptura została wzbogacona ekstraktem z grejpfruta. Idealny dla osób uprawiających sport.


• nie zawiera soli aluminiowych
• szybko schnie
• nie brudzi ubrań ani obuwia
• działanie antybakteryjne

Składniki:


Ekstrakt z grejpfruta – ma właściwości odżywcze, nadaje cytrusowy zapach
Gliceryna – silnie nawilża nawet głębsze warstwy naskórka
Roślinny inteligentny składnik dezodorujący – działa tylko wtedy, gdy pojawia się brzydki zapach.


Buteleczka o pojemności 150 ml z wygodnym dozownikiem i przezroczystym koreczkiem zabezpieczającym, to krótki opis samego opakowania. Bo to nie opakowanie jest tu ważne, a zawartość. A zawartością jest bardzo ładnie pachnący kosmetyk, który świetnie sprawdzi się w walce z brzydkim zapachem. Po aplikacji otula stopy bardzo przyjemną wonią i skutecznie zabezpiecza je przed zapachem potu. Zapach kosmetyku jest dość mocno perfumowany,  ale świeży i bardzo mi się podoba. Produkt w postaci mgiełki nanosimy na oczyszczoną skórę stóp i pozostawiamy do wyschnięcia. Tu z tym schnięciem dezodorant ma pewnie problemy, bowiem trzeba poczekać na to trochę dłużej niż bym sobie tego życzyła. Gdy będziesz się śpieszyć, to może to być dla ciebie kłopotliwe. Ale warto poczekać tą chwilę, by dobrze wysechł i  cieszyć się pięknymi stopami bez brzydkiego zapachu. Polecam. Szczególnie teraz, gdy żar z nieba się leje:):)







Używacie dezodorantów do stóp?

18 komentarzy:

  1. Ja osobiście dezodorantów do stóp nie używam ale bardzo zachęciłaś mnie do tego :) https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dezodoranty fajna sprawa. Szczególnie gdy ktoś ma problemy z brzydkim zapachem.

      Usuń
  2. Też miałam z tą marką do czynienia i byłam zadowolona z ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się również u Ciebie sprawdziły.

      Usuń
  3. Przydałby mi się taki dezodorant teraz 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam dezodorantów do stóp, ale wyłącznie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam właśnie ten dezodorant i bardzo przyjemnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy nas dopada brzydki zapach to faktycznie może i lepiej zastosować jakiś odświeżacz. Jednak gdy w pomieszczeniu czuć woń brzydkiego zapachu to tylko neutralizator https://neutralizatoryzapachu.pl jest w stanie nam pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego typu zapachy na pewno mogą nas dopaść ale są na to także i sprawdzone sposoby. Wszystko zależy od tego w jakim otoczeniu przebywamy. Jeżeli wstawimy do mieszkania czy domu oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/ to wtedy na pewno będzie całe nasze powietrze w naszym otoczeniu o wiele lepsze. Wpłynie to również na nasz zapach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam zapach jeszcze da się chyba jakoś przeżyć gdyż nie ma to raczej żadnego wpływu na nasze zdrowie i codzienne funkcjonowanie. Jednak gdy mamy dookoła nas zbyt suche powietrze to wtedy już pomyślmy nad nawilżaczem powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza bo on może się faktycznie przydać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)