poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Klątwa Przeznaczenia - KONKURS



Witam Was bardzo serdecznie w ten piękny słoneczny poniedziałek. Mam dla Was niespodziankę. W związku z rozwojem bloga w tematyce książkowej przygotowałam dla Was z zaprzyjaźnionymi pisarkami konkurs książkowo- kosmetyczny. Do wygrania w konkursie jest książka Klątwa Przeznaczenia, której autorkami są Monika Magoska-Suchar i Sylwia Dubielecka oraz kosmetyczna niespodzianka, której sponsorem jestem ja.


Co należy zrobić by wygrać w konkursie?

Należy odpowiedzieć pod tym postem w komentarzu na pytanie "Mój ulubiony bohater książkowy to... ". Odpowiedź może być krótka lub długa. Jak chcecie. Wygrywa oczywiście najlepsza. 
Konkurs jest organizowany równolegle na profilu Instagram i warunek konieczny, by wygrać nagrodę jest taki, że trzeba zaobserwować mój profil i profil autorek na Instagramie. Jednak zgłaszacie się tylko raz albo tu albo na IG.
Będzie nam również bardzo miło, jeśli zostawicie po sobie ślad na naszych profilach..
Konkurs trwa od 29 kwietnia 2019 do 12 maja 2019 roku.
Zwycięzcą będzie osoba, która dokona najciekawszej odpowiedzi spośród tych zostawionych na Instagramie i blogu.


Sponsorami nagrody są autorki książki, a kosmetycznej niespodzianki ja. Do książki dołączone są dwie zakładki, a w środku posiada ona dedykację. Nagroda książkowa jest jedna, natomiast zawartość kosmetycznej niespodzianki jest uzależniona od ilości osób biorących udział w konkursie. Im Was będzie więcej tym więcej kosmetyków będzie w paczce.

Zwycięzca zostanie wyłoniony w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu a paczka wysłana w ciągu tygodnia od wyłonienia zwycięzcy. Nagroda wysyłana jest tylko na terenie Polski.


Życzymy powodzenia!!!


Bardzo dziękuję Wam za udział w konkursie. Nagroda wędruje do @james20_02 , którego odpowiedź była zamieszczona pod postem konkursowym na moim Instagramie. 

50 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Kate z książki "Promyczek" Kim Holden. Dlaczego ona? Pomimo tego, że główna bohaterka umierała (dowiadujemy się tego na końcu książki) to nie traciła poczucia humoru. Pomimo tego, że wiedziała, że umiera troszczyła się o innych, pracowała i studiowała. Nawet po swojej śmierci troszczyła się o innych zostawiając pewnej osobie w spadku pieniądze, aby ta osoba miała łatwiejszy start w życiu . I dlatego Kate bez wątpienia jest moją ulubioną bohaterką , bo pomimo przeciwności losu się nie poddaje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny konkurs. Trzymam kciuki za wszystkie osoby, które biorą w nim udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny konkurs powodzenia dla wszystkich biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za wszystkich kciuki :)
    Muszę pomyśleć ewentualnie nad swoją odpowiedzią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny konkurs! Pozwolę sobie na udostępnienie go u siebie.
    Powodzenia wszystkim biorący udział.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona bohaterka jest Lou Clark z książki "Zanim się pojawileś" książka trafia do mojego serca. Uwielbiam Lou za to, że mimo wszystkich barier i trudności, również przekonań i przeciwności losu potrafiła zakochać się w facecie który był sparaliżowany. Jej bezinteresowność, zaangażowanie w opiekę nad nim jest naprawdę niesamowita. Coraz rzadziej na świecie można znaleźć takich ludzi którzy potrafią kochać taka miłością bezwarunkowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony bohater książkowy to Lew Aslan z opowieści z Narnii autorstwa C. S Lewisa. Nie tylko, że jest to cudowny bohater z racji na symbolikę religijną i Chrystusa, ale bardzo wartościowa postać, ucząca młodych ludzi co jest tak naprawdę ważne. Oprócz wątku wartości, Aslan to dowód pięknej przyjaźni pomiędzy człowiekiem a zwierzęciem. Coraz rzadziej mówi się o tym co ważne, a Lwa Aslana i Opowieści z Narnii według mnie, ze względu na ich piękno i przesłanie o dodawaniu dobra innym, powinien poznać każdy młody człowiek :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy pani ma jakiś fetysz stóp? Cały czas dodaje pani zdjęcia stóp, bardzo niesmaczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham ? Nie rozumiem co jest niesmacznego w stopie. I zawsze zastanawia mnie czemu czepialskie komentarze piszą anonimy?

      Usuń
    2. Ala, nie przejmuj się. To są zwykłe trolle, często nawet nie posiadające bloga.

      Usuń
    3. Nie przejmuję się. Śmiać mi się tylko chce, bo nie uważam się w żaden sposób za fetyszystę. Zresztą tu kłania się słownik. Śmieszy mnie to, że ktoś usłyszał gdzieś jakieś słowo i szasta nim na prawo i lewo. Więc proszę, wyjaśniam..
      Według słownika języka polskiego fetyszysta to osoba, która uzyskuje satysfakcję seksualną w wyniku lub poprzez kontakt z obiektem ją pobudzającym czyli fetyszem. Ja nie czuję pociągu seksualnego do moich stóp😂😂😂....Robię takie zdjęcia bo mi się podobają. I tyle. A co jest niesmacznego w stopie, która jest czysta i zadbana to nie wiem.....

      Usuń
  10. Słyszałam o tej książce, jednak nie wiem czy przypadłaby mi do gustu. Powodzenia dla wszystkich biorących udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiła mnie okładka i opis tej książki. Super, że jest konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy konkurs. Ja mam wielu lubianych bohaterów. Powodzenia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było się zgłosić. Do wygrania są też kosmetyki :)

      Usuń
  13. Ja mam wielu ulubionych bohaterów, więc ciężko byłoby mi wybrać jednego.
    Życzę wszystkim powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia wszystim biorącym udział w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie będę oryginalna. U mnie to "Ania z Zielonego Wzgórza". 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie oryginalna? Uważam, że bardzo jesteś oryginalna. Ania to kultowa postać. Pokazuje, że trzeba się kochać takim jakim się jest, a nie podążać za ogólnie przyjętymi kanonami piękna. No chyba, że ktoś lubi mieć zielone włosy 😛

      Usuń
  17. Mój ulubiony bohater książkowy to... Mały Książę :) Zadawał wiele pytań, ale o sobie niewiele mówił.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa odpowiedzi więc będę tutaj zaglądać i czytać. Powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam swojego ulubionego bohatera książkowego, ale konkurs bardzo fajny dla czytelników. Powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja książkę znam więc nie biorę udziału trzymam kciuki za wszystkich którzy walczą o książkę i kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny konkurs, życzę wszystkim powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia wszystkim w konkursie :) Ale tak poza konkursem to mają ulubioną postacią jest Seth Somerson. A dokładniej, nastolatek z książek Baśniobór Mulla :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię różne konkursy i zabawy, jednak tym razem nie wezmę udziału. Powodzenia graczom!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki za biorących udział :D

    OdpowiedzUsuń
  25. to powodzenia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak sobie myślę nad tym bohaterem, ale chyba nie mam ulubionego :P W takim razie życzę wszystkim powodzenia i trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam ulubionego bohatera , więc nie wezmę udziału w konkursie. Życzę powodzenia dla pozostałych, którzy biorą udział.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)