poniedziałek, 22 lipca 2019

Pachnące owocami lato z kosmetykami Ava Laboratorium


Uwielbiam lato. Ale nie takie gorące. Lubię umiarkowaną temperaturę. A lato najbardziej lubię za to, że nabieram wtedy ochoty na bardzo owocową pielęgnację. Kosmetyki, których używam, muszą mieć lekkie konsystencje, szybko odświeżać, a w przypadku balsamów do ciała doskonale nawilżać je.

Dzięki uprzejmości marki Ava Laboratorium moje ciało zażyło ostatnio przyjemnego owocowego relaksu z ich kosmetykami z serii l'arisse Frutti Relax i Cleansing Line.

Seria l'arisse Frutti Relax to dwa produkty nawilżające do pielęgnacji ciała.




Zacznę może od Sorbetu do ciała melon i arbuz z serii L'arisse Frutti Relax . To jest mój hit. Zapach jest obłędny. Kosmetyk pachnie dokładnie tak, jakbym sobie tego życzyła, czyli słodkim, soczystym arbuzem i melonem. Lekka konsystencja i pobudzający zmysły zapach, to wszystko, czego mi latem do szczęścia potrzeba. Kosmetyk w mig się wchłania, przyjemnie nawilża, nie pozostawia tłustej czy lepkiej warstwy na skórze. Dodatkowo ma działanie ujędrniające. Uwielbiam ten kosmetyk. Jeśli się na niego zdecydujecie, to polecam aplikować go na jeszcze wilgotną skórę po prysznicu. Wygodne opakowanie w postaci plastikowego słoika o pojemności 250 ml umili Wam dodatkowo stosowanie tego cudeńka. 


Mus do ciała L'arisse Frutti Relax o zapachu czerwonych owoców przeznaczony jest do pielęgnacji skóry wrażliwej i suchej. Jest bardziej gesty od sorbetu, jednak równie szybko się wchłania i w mig przyjemnie nawilża spragnioną skórę. Ma lekką konsystencję i jego nakładanie jest wygodne. Zaskoczył mnie tylko jego zapach. Podoba mi się i kiedyś już używałam kosmetyku, który tak pachniał. Tyko, że na opakowaniu mamy truskawki i maliny, a dla mnie mus pachnie bardziej jak czerwony grejpfrut. Liczyłam jednak na połączenie zapachu malin i truskawek, ale skoro producent wymyślił sobie taką wariację na temat zapachu czerwonych owoców, to ją przyjmuje i jestem na tak. Opakowanie 250 ml.

Do przetestowania wybrałam sobie również dwa kosmetyki z serii Cleansing Line, a są to Żel myjący do twarzy i Żel pod prysznic +peeling 2 w 1.



Żel do mycia twarzy z naturalnym olejkiem pomarańczowym przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry. Przeznaczony jest do usuwania makijażu oraz zanieczyszczeń z powierzchni skóry. Nie narusza płaszcza lipidowego, nie wysusza skóry, a za to przyjemnie ją oczyszcza i odświeża. Buteleczka z zamknięciem typu klik o pojemności 200 ml wykonana jest z przezroczystego plastiku, dzięki czemu widać ile kosmetyku jeszcze nam zostało. A żel jest bardzo wydajny, więc nie musicie się martwić, że szybko się Wam skończy.


Ostatnim kosmetykiem mojej wakacyjno -letniej pielęgnacji jest Żel pod prysznic +peeling 2 w 1 z naturalnym olejkiem grapefruitowym. Kosmetyk łączy w sobie zalety przyjemnie pachnącego żelu pod prysznic z delikatnym peelingiem. Bardzo lubię takie kosmetyki i często je sobie kupuję. Latem moja skóra często wysycha, a takie żele z drobinkami oprócz oczyszczania jej, również dokładnie złuszczą ten stary i suchy naskórek. Żel ma pojemność 200 ml. Zamknięty jest z plastikowej, przezroczystej butelce z zamknięciem typu klik. Kosmetyk ma bardzo przyjemny, choć delikatny grejpfrutowy zapach. Na uwagę zasługuje również kolor kosmetyku. Zielony z białymi peelingującymi mikrogranulkami, które zawierają w swoim składzie olej jojoba. Skóra po użyciu żelu jest przyjemnie odświeżona, gładka i miła w dotyku.

Tak jak pisałam Wam wcześniej, bardzo lubię lato. A latem najbardziej lubię stosować delikatne i mocno odświeżające kosmetyki. Wszystkie cztery produkty, które Wam pokazałam spełniły moje oczekiwania. Zresztą to nie pierwszy raz, gdy polecam Wam coś od Ava Laboratorium. Ich produkty nie są drogie, a za każdym razem używanie ich sprawia mi bardzo dużo przyjemności.




Znacie letnią pielęgnację od Ava Laboratorium?















31 komentarzy:

  1. Coś w tych owocach latem jest!
    Nie znam tej marki a kosmetyki zapowiadają się całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam i lubię, ale tylko z produktów do twarzy. Nie miałam niczego do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdzają się równie świetnie wszystkie ich produkty.

      Usuń
  3. Zapachy tych produktów muszą być cudowne! :) Kusi mnie ten sorbet do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel po prysznic i peeling najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam produktów tej marki. Opisane produkty chętnie osobiście bym poznała, lubię takie owocowe zapachy. Mus i sorbet do ciała najbardziej ciekawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wersja arbuz i melon wymiata. Zapach jest świetny.

      Usuń
  6. nigdy nie miałam kosmetyków do ciałą Ava Laboratorium, bardzo soczysta linia

    OdpowiedzUsuń
  7. Podejrzewam, że muszą ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki Ava, ale z tą serią nie miałam jeszcze styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kosmetyki muszę pachnieć pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię stosować kosmetyki pachnące. Coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Latem chętnie sięgam po owocowe kosmetyki i bardzo lubię wszelkiego rodzaju musy do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam kilka kosmetyków tej firmy i bardzo je lubię. Ta seria musi obłędnie pachnieć a ja uwielbiam ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną pięknie wszystkie. A najpiękniej sorbet. To mój ulubieniec.

      Usuń
  13. o taki sorbet to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nigdy nie korzystałam z produktów tej firmy. Będę musiała to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tych kosmetyków ale zapachy kuszą mnie mocno

    OdpowiedzUsuń
  16. Już same zapachy są takie wakacyjne i zachęcają do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i przede wszystkim konkretna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)