poniedziałek, 28 października 2019

Easy to go My Secret - moc koloru zamknięta w lakierze do paznokci


W XXI wieku świat zdecydowanie należy do lakierów hybrydowych. Odkąd odkryłam te cudeńka rzadko kiedy sięgam po klasyczne lakiery do malowania paznokci. Stawiamy na wygodę i długi czas bez odprysków. Krótko mówiąc chcemy mieć pewność, że nasz manicure przetrwa zawsze i wszędzie. A przynajmniej, że będzie tak przez co najmniej dwa tygodnie. 


Dobrze, ale co z osobami, które nie mogą używać lakierów hybrydowych? Nie mogą, nie lubią, mają uczulenie lub po prostu nie chcą. Dla takich osób marki kosmetyczne co sezon wypuszczają na rynek nowe kolory i rodzaje zwykłych lakierów. Jedną z takich marek jest My Secret i jej Easy to go. Czy faktycznie jest łatwo i szybko pomalować paznokcie tymi lakierami? Tak. I powiem Wam więcej... To co widzicie na zdjęciu, to tylko jedna warstwa produktu. Ale krycie! Dodatkowo lakiery Easy to go szybko schną i wygodnie się nimi maluje. A jak Wam się podobają kolory tych lakierów? Mnie bardzo. Lakier po pomalowaniu jest półmatowy i lekko chropowaty. Aby uzyskać efekt gładkiej lśniącej tafli trzeba użyć lakieru nabłyszczającego. Lakiery nie zawierają toluenu, formaldehydu, dbp, kamfory.

Cena 9.99 zł






Te i inne produkty znajdziecie w szafach marki My Secret dostępnych w drogeriach Natura.















18 komentarzy:

  1. Kolory są przepiękne, szczególnie ten ciemny fiolet wpada w oko, jest idealny na aktualną porę roku. Ja jednak jestem fanką hybryd, nie pamiętam kiedy ostatni raz sięgałam po tradycyjny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory, ostatnio mam fiola na punkcie paznokci, a więc z chęcią zakupie takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko używam tradycyjnych lakierów ale te delikatne są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. To tylko jedno krycie? Jestem zachwycona tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery wyglądają genialne. Będę musiała je sobie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne odcienie, mogłyby mi pasować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaskoczyła mnie jakość tych lakierów. Ich trwałość jest bardzo dobra - nawet kilka dni pazurki wyglądają ładnie, kolejny plus za schnięcie - dzieje się to błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ciemny fiolet mnie kusi choć nie używam tradycyjnych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio stawiam na hybrydę. Jednak kolory tych lakierów mega mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda na ręce zawsze nakładam żel, ale na stopy uwielbiam zwykłe lakiery ;) Te mają przepiękne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam zwykłych lakierów, bo nigdy długo nie utrzymują sie na mojej płytce. Choć chętnie bym używała, bo nie niszczą tak paznokci, jak hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na paznokciach trzeba 3 warstwy, aby krycie było pełne i równe tych lakierów. Na wzornikach wystarczyła 1

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się kolory tych lakierów, ale szczerze mówiąc od dawna nie używałam zwykłych lakierów i nawet nie wiem jak dawno to było.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory. Bardzo mocne i odważne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne mają kolorki :) Jak dla mnie, najładniejszym jest 306 - kocham fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh już nie pamiętam kiedy ostatnio malowałam paznokcie normalnymi lakierami zdecydowanie wolę hybrydy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)