sobota, 18 kwietnia 2020

Compliflora Femina - bo o kobiecość trzeba dbać.



Infekcja intymna - nie znam kobiety, która nigdy w życiu nie borykałaby się z tym problemem. Kiedyś to było wstydliwe, kobiety o tym nie rozmawiały, a teraz jest normalnie i występuje tak często, jak przeziębienie czy katar. To, że masz problemy intymne może oznaczać, że Twoja mikroflora układu moczowo - płciowego jest zachwiana i trzeba ją odbudować. 


Co może wpływać na zakłócenie równowagi kobiecej flory bakteryjnej ? 

Antykoncepcja hormonalna lub środki antykoncepcyjne. 
Korzystanie z basenu.
Okres ciąży i połogu.
Menstruacja.
Niektóre przyjmowane leki. 
Nieodpowiednia higiena - używanie produktów, które mają inne pH niż okolice intymne. 
Współżycie. 
Uszkodzenia, otarcia okolic intymnych.
Stany zapalne, infekcje okolic intymnych w tym pochwy i układu moczowego. 

Oczywiście w przypadku stanów zapalnych, infekcji, otarć czy uszkodzeń skóry, należy udać się do lekarza po pomoc, ale w przypadku pozostałych przypadków warto sięgnąć po suplementy diety, które pomogą przywrócić nam równowagę okolic intymnych. 


Co to jest Compliflora Femina? 

Jest to suplement diety, który zawiera cztery specjalnie wyselekcjonowane szczepy bakterii z rodzaju Lactobacillus, które wchodzą w skład naturalnej, prawidłowej mikroflory układu moczowo - płciowego. 

Składniki: laktoza jednowodna (z mleka), nośnik - hydroksypropylometyloceluloza, substancja wypełniająca - celuloza, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus fermentum, Lactobacillus plantarum, Lactobacillus rhamnosus, substancja przeciwzbrylająca - sole magnezowe kwasów tłuszczowych, substancja żelująca - guma gellan, barwnik - dwutlenek tytanu.

1 kapsułka zawiera:

Szczepy bakterii kwasu mlekowego:

Lactobacillus rhamnosus LR06 (DSM 21981) 1 x 10/9 CFU*

Lactobacillus plantarum LP01 (LMG P-21021) 1,5 x 10/9 CFU*

Lactobacillus acidophilus LA02 (DSM 21717) 2 x 10/9 CFU*

Lactobacillus fermentum 100B (6189) 1,5 x 10/9 CFU*

* - CFU - jednostka tworząca kolonię


Stosowanie suplementu diety Compliflora Femina ma korzystny wpływ na funkcjonowanie kobiecego układu moczowo - płciowego. To nie jest produkt leczniczy i nie zastąpi wizyty u lekarza, ale stosowany zapobiegawczo, w trakcie infekcji lub po jej ustąpieniu, pomoże nam szybciej wrócić do zdrowia. 


Z własnego doświadczenia wiem, że takie suplementy diety są skuteczne. Jak byłam młodsza, często borykałam się z infekcjami intymnymi. Nie jest to wynikiem mojego trybu życia i nie dajcie sobie nigdy tego wmówić. Problem polegał na tym, że infekcja niszczyła moją florę bakteryjną. Leki oczywiście pomagały, likwidując infekcje, ale miały również niekorzystny wpływ na florę bakteryjną. Na pewno kojarzycie to z własnego doświadczenia, gdy trzeba brać podczas choroby antybiotyk. W tym czasie należy również stosować probiotyki. Tak samo jest w przypadku problemów intymnych. Jak nie stosowałam probiotyków, to zaraz znowu łapałam infekcję. Teraz już wiem, że zarówno w przypadku antybiotyku czy leczenia infekcji intymnych probiotyki są koniecznością, aby osiągnąć sukces na dłuższy czas, a nie tylko na chwilę. 

Używacie takich suplementów diety? Co myślicie o suplementach diety z kwasem mlekowym. Warto ich używać?











6 komentarzy:

  1. Przez pewien czas często miewałam infekcje. Szkoda, że nie znałam tego suplementu wcześniej. Chętnie go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio udało mi się wygrać z infekcją, moja lekarka od początku polecała mi właśnie ten produkt. Pisząc dokładnie jak ty, że jest to "probiotyk" i powinni się go stosować. Jak na razie infekcją nie powraca i mam nadzieję,że na jakiś czas o niej zapomnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym suplemencie. Dobrze wiedzieć bo różnie bywa może się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko stosuję suplementy. O kwasie mlekowym kiedyś słyszałam, Myślę ze wart wypróbować i zobaczyć jak na każdego in wpływa

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego suplementu, ale od niedawna stosuję beautycontrol.pl, który stał się moim ulubionym produktem dającym spektakularne efekty w krótkim czasie. Oczywiście podstawą jest zdrowa dieta, o której nie wolno zapominać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)