czwartek, 18 czerwca 2020

Ulubione bazy i top od NC Nails Company



Ulubione bazy i top od NC Nails Company

Co jest podstawą idealnego manicure hybrydowego?

Baza oraz top. Oczywiście należy dobrze przygotować płytkę paznokcia, by nam się to wszystko trzymało, ale nawet dobrze przygotowana płytka w połączeniu z kiepskimi produktami nie zda egzaminu. 

Jak znaleźć odpowiednią bazę i top?

Metodą prób i błędów? U mnie tak było. Wypróbowałam wiele produktów różnych marek i wybrałam to, co odpowiada mi najbardziej. To czym pracuje mi się najlepiej. I oczywiście wybrałam to, co najdłużej wytrzymuje na moich paznokciach. Więc albo możecie dojść do wszystkiego sami albo skorzystać z mojej polecajki. Wybór należy do Was.


Produktów do stylizacji paznokci od NC Nails Company mam dużo. Śmiem nawet stwierdzić, że najwięcej. Przy ostatnich zakupach do mojej kolekcji dołączył nowy kolorek Repair Base Cover, Base Ultra Strong i nowy kolorek lakieru hybrydowego. Ale o nim napiszę w innym poście. Za to przypomnę Wam o tym, dlaczego Soft Touch jest moim ulubionym matowym typem.

Repair Base Cover

Repair Base Cover

Repair Base uwielbiam. To najlepsza baza, dzięki której możecie przedłużyć płytkę paznokcia, nadbudować go, wyrównać i uzupełnić ubytki. Świetnie się trzyma nawet na miękkich i cienkich paznokciach, takich jak moje. Miałam już kolor transparentny i milky pink. Teraz przyszedł czas na cover. Jak widzicie jest to kolorek różowy, ale chłodny odcień. Bazę świetnie się nakłada i nadaje ona paznokciom zdrowy kolor. Można stosować ją jako bazę i kolor i wystarczy tylko nałożyć na nią top zwykły lub matt. Ale możecie również używać jej jako bazy pod lakier kolorowy. Repair Base to produkt, którym zdecydowanie najlepiej pracuje mi się przy paznokciach u dłoni, ponieważ jest gęsta, nie spływa, wygodnie można nadbudować nią krzywą c i przede wszystkim mogę sobie nią pogrubić paznokcie, dzięki czemu nie mam problemu z ich łamaniem. 

PS jak się przyjrzycie zdjęciu powyżej, to możecie zobaczyć, jak baza wygląda na paznokciu w połączeniu z topem matem. Przymierzałam się już 100 razy do zrobienia zdjęcia dłoni, ale jest sezon na truskawki i wiecznie mam przebarwione skórki. Ale znalazłam już sposób na to, by się pozbyć przebarwień i zrobię Wam oddzielny wpis ze stylizacją tą bazą. 

Cena 30 zł za 6 ml. 

Base Ultra Strong Witamin E i B5

Kolejną bazą, którą pokochałam jest Base Ultra Strong Witamin E i B5 czyli tzw. baza witaminowa. Rzadka konsystencja idealnie sprawdza się przy stylizacji paznokci u stóp. Wygodniej używać mi tej bazy niż Repair Base, ponieważ malowanie paznokci samemu wcale nie jest takie łatwe i trzeba się nagimnastykować. A szczególnie, gdy nie ma się wagi piórkowej. Z hybrydy na stopach nie rezygnuję nigdy, więc moje paznokcie potrzebowały już pomocy. Frezarka, lakiery, pikniki - nie wpływa to dobrze na ich kondycję i ostatnio zauważyłam, że lakier nie trzyma mi się na niektórych z nich tak dobrze jakbym tego chciała. A tu mija kolejny tydzień z bazą witaminową i różowym kolorkiem, a paznokcie dalej jak nowe. Baza jest przezroczysta. 

Cena 30 zł za 6 ml. 

Top mat soft touch

I na koniec mój ulubieniec Soft Touch czyli matowy top. Topów matowych w domu mam 6. Serio. I 5 z nich nie spełnia moich oczekiwań. A to smugi, a to nie trwałe, a to zaraz się paznokcie błyszczą. Jeden nawet mnie bardzo uczulił, więc od razu wyrzuciłam go do śmieci. A ten top to bajka. Nawet laik da sobie z nim radę. Sprawdza się zarówno na dłoniach jak i stopach. A w przypadku dłoni uważam, że jest to mistrzostwo świata. Na tyle, Ile spędzam czasu przy zlewie lub siedząc z dzieckiem w piaskownicy, to powinnam mieć paznokcie starte na końcach lub porysowane. Zapomnijcie o tym. Tego topu nic nie ruszy. Z czystym sumieniem mogę napisać, że to najlepsza matowy top do paznokci i nie chcę żadnego innego. 

Cena 55 zł za 11 ml.

Love is love Nc Nails Company

Soft Touch i lakier Love is Love. Kocham to połączenie!


Jakie bazy i topy królują u Was?



10 komentarzy:

  1. U mnie królują lakiery, bazy i topy marki Semilac, dobrze mi się z nimi pracuje. Ale muszę przyznać, że ostatnio tyle naczytałam się o NC Nails Company, że chyba skuszę się na ich produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone pazurki zawsze mi się podobają. Z marką już się spotkałam i ich kosmetyki do manicure są moim zdaniem rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie znam się na manicure i kosmetykach do niego, jednak te czerwone pazurki robią wrażenie i włąśnie taką czerwień lubię najbardziej. Podeślę post koleżance, która za to jest rozkochana w hybrydzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta matowa baza to jest lux. Dzięki Tobie ją zamówiłam i nie żałuję. Ogólnie uwielbiam produkty tej marki i mam ich najwięcej w mojej hybrydowej kolekcji. Pięknie zrobiłaś te mani - pamiętam jak mi je wysyłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o paznokciowe sprawy. Nie umiem, nie mam zdolności ani cierpliwości. Od lat oddaję swoje dłonie i paznokcie pod opiekę specjalistkom. Ale..zazdroszczę okrutnie dziewczynom, które potrafia same zrobić sobie pazurki - zmiana koloru kiedy tylko ma się chęć to wspaniała sprawa, ja niestety zmieniam kolor od wizyty do wizyty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Marki nie znam, tym bardziej, że sama nie maluję sobie paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z racji tego,ż używam flexi żelu to zazwyczaj używam bazy i topu właśnie z tej marki z Elizjum. Natimiast kiedy robię tylko hybrydę to zazwyczaj jest to baza i top z marki, której posiadam h.ybryde

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty Nails Company i mam spory ich asortyment. Przedstawione przez Ciebie bazy i top także mam, a nawet obecnie na.paznokcoach Love is Love ale w wersji błyszczącej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne paznokcie, kolor wymiata! Ja szczerze mówiąc, rzadko robię sobie paznokcie. Aktualnie mam na sobie smerfowy kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam się na kosmetykach, czarną robotę w tej kwestii wykonuje moja dziewczyna. Często robimy razem zakupy i kiedy już w końcu zdecyduje się na zakup jakiegoś lakieru do paznokci zawsze pojawia się witryna https://follynail.com/. Co mogę powiedzieć na pewno: jej paznokcie są po prostu piękne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)