poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Little Black Dress Weekend - recenzja



LBD Weekend -zapach rozpieszczający zmysły




Chciałabym przedstawić Wam dziś kolejną zawartość paczki z akcji TOP Recenzentka Avon.

Tym razem w udziale przypadło mi testowanie wody perfumowanej Little Black Dress Weekend. Do flakonika dołączone były również prezenty w postaci perfumetki tego zapachu a także balsamu perfumowanego. Uwielbiam testować zapachy ale bardzo trudno jest zadowolić mnie na tej płaszczyźnie. Swoje ulubione zapachy mam dwa a reszta... No cóż zawsze mi coś w nich nie pasuje, choć bardzo się staram je polubić. Czy tym razem było inaczej? Czy nowa odsłona klasycznego zapachu LBD od marki Avon przypadła mi do gustu? O tym w dalszej części tekstu.....



Zanim przedstawię Wam moją opinię, to chciałabym powiedzieć kila słów o samym zapachu Little Black Dress Weekend.

Kategoria zapachowa: kwiatowo-owocowo-drzewna.

Główne nuty zapachowe: cytryna z Korsyki, kwiat pomarańczy, paczula indonezyjska.

Dla kogo jest ten zapach?


Little Black Dress Weekend to elegancki zapach w swobodnym wydaniu. Znakomicie sprawdzi się podczas romantycznego weekendu we dwoje, będzie też odpowiedni na co dzień. Jak pachnie pewnie się zastanawiacie?
Pierwsze nuty kompozycji mile zaskoczą Cię radosnym akcentem cytrusów, z wyraźnie wyczuwalną orzeźwiającą korsykańską cytryną. W sercu zapachu drzemie słodki kwiat pomarańczy, zaś głębi nadaje mu zmysłowy akord paczuli.

Nuty głowy: cytryna z Korsyki, włoska mandarynka, brazylijska pomarańcza.

Nuty serca: różowy pieprz, kwiat pomarańczy, osmanthus.

Nuty bazy: bursztyn, indonezyjska paczula, piżmo.

Taki opis możemy przeczytać na stronie marki Avon.

A jak jest naprawdę?

Przyznam szczerze, że absolutnie nie znam się na tych wszystkich nutach zapachowych perfum/wody perfumowanej dlatego postanowiłam przytoczyć Wam opis ze strony Avon, bo może komuś to się przyda. Ja wybierając zapach dla siebie kieruję się przede wszystkim swoimi upodobaniami. Idealny zapach musi mnie zaskoczyć od pierwszej chwili. Jeśli tego nie zrobi to się najzwyczajniej w świecie nie polubimy. Jak było w tym przypadku? 

Było bardzo przyjemnie. Co Wam będę pisać... Zapach LBDW bardzo mi się spodobał od pierwszej chwili. Co mogę powiedzieć o nim więcej?

Jest słodki. Jest także dość mocny i nie dla wszystkich będzie idealnym zapachem na co dzień. Choć absolutnie różni się od moich ulubionych perfum, które używam od kilku lat, to bardzo dobrze czułam się w jego towarzystwie. Avon bardzo dobrze zrobił, że klasyczny swój zapach przedstawił w wersji Weekend, bo myślę, że u niektórych z Was idealnie sprawdzi się na randce, wystawnej kolacji, balu czy imprezie. Ja nie przejmuję się konwenansami i jak mi się coś podoba to po prostu tego używam. Zapach Little Black Dress Weekend spodobał mi się na tyle że chętnie będę używała go również na co dzień a nie tylko na wielkie wyjścia .

Jak już Wam pisałam w paczce TOP Recenzentki znalazłam trzy produkty:

Flakon wody perfumowanej, perfumetkę i perfumowany balsam. Wszystko z serii LBD Weekend.

Woda perfumowana LBD Weekend zamknięta jest w bardzo elegancki flakon o pojemności 50 ml. Flakon jest niby prosty, kwadratowy z plastikowym korkiem. Jednak gdy trzymamy go w dłoni, to wygląda niezwykle kunsztownie i elegancko. Szata graficzna opakowania czyli czarne tło w białe grochy ze złotymi napisami sugeruje nam, że zapach zamknięty w opakowaniu nie jest byle jaki, a raczej skierowany do kobiet ceniących sobie luksus i przepych. Ja również mam takie odczucia względem opakowania i bardzo mi się ono podoba. Flakon zamknięty jest również w kartonowe opakowanie opieczętowane folią, więc mamy pewność, że dostajemy zupełnie nowy produkt. Cena regularna to 76 zł.


Perfumetka LBD Weekend to bardzo praktyczne opakowanie zawierające 10 ml wody perfumowanej, które zmieści się do każdej torebki. Świetne rozwiązanie, by nie nosić całego flakonu ze sobą. Cena regularna 26 zł.


Perfumowany balsam o zapach LBD Weekend to idealne rozwiązanie dla mnie. Bardzo często jest tak, że używany przeze mnie balsam nijak nie współgra zapachowo z moimi ulubionymi perfumami. Tworzy się wtedy miszmasz zapachowy niekorzystny dla mnie i dla osób z mojego otoczenia:):) Dlatego balsam perfumowany świetnie sprawdzi się w tej sytuacji. Nawilżona i wypielęgnowana skóra, a dodatkowo zapach idealnie zgrany z wodą perfumowaną. Czyż to nie cudowne?



Czy wszystkie te produkty są trwałe, pewnie się zastanawiacie? W końcu perfumy czy wody perfumowane kupujemy dla zapachu i chcemy się nim długo cieszyć. Otóż moja opinia jest taka, że są średnio trwałe. O ile zapach LBD Weekend utrzymuje się kilka godzin (nie cały dzień jak już zdążyłam u niektórych blogerek przeczytać). Myślę że są to 2 do 3 godzin. O tyle zapach balsamu perfumowanego jest nietrwały. Czułam go może niecałą godzinę na skórze. Podkreślam, że jest to tylko moja prywatna opinia, gdyż u Was zapach ten może trzymać się dużo dłużej.


Teraz mam gratkę dla Wszystkich miłośników Little Black Dress Weekend i innych zapachów od Avon. W najnowszym katalogu nr 6/2018, który obowiązuje od 12.04.2018 do 03.05.2018 wszystkie zapachy kupicie za 1/2 ceny. Ponadto perfumetka lub balsam perfumowany są w cenie 9.99 zł każdy. Życzę Wam zatem udanych zakupów:)





Lubicie zapachy od Avon?


















15 komentarzy:

  1. chyba nigdy nie miałam perfumu z AVON, kiedyś jakieś kosmetyki zamawiałam, a perfumy..nie przypominam sobie, miałam chyba jeden, ale nie pamiętam czy to oriflame czy avon. mysle,ze ten co przetestowałaś przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba ale Tobie może się nie spodobać. zawsze warto przetestować i ocenić. W najnowszym katalogu można będzie sprawdzić zapach.

      Usuń
  2. Widzę nowość od Avon. Uwielbiam poprzednie wersje Little black dress więc skuszę się i na tą

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhh uwielbiam ten zapach od AVON <3 jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach może być piękny. Mam jeden zapach z Avonu, który bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie Avon ma ładne zapachy. Mam najnowszy katalog i tam jest dużo kółeczek do sprawdzania zapachu- wszystkie mi się podobały:)

      Usuń
  5. Mam City Rush, uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)