sobota, 28 kwietnia 2018

Oczyszczający szampon do włosów przetłuszczających się z wyciągiem z pokrzywy od Yves Rocher-recenzja



Szampon pokrzywowy od Yves Rocher- czy warto go kupić?




Dzisiejszy wpis będzie o prezencie, jaki dostał mój mąż ma urodziny od sklepu Yves Rocher. Ci z Was, którzy zaglądają na mojego Instagrama, wiedzą, że chodzi o Szampon Oczyszczający do włosów Przetłuszczających się, o którym już tam pisałam. Wszystko byłoby fajnie gdyby nie to, że mój mąż goli włosy na kilka milimetrów i szamponu nie używa. A nawet jakby, to raczej jego skóra głowy jest z tych przesuszonych i musi ją nawilżać, więc działanie przeciwłojotokowe jest mu niepotrzebne. Ale zawsze jestem ja. Włosy mi się przetłuszczają u nasady i szamponów używam bardzo dużo, więc pozwoliłam sobie ów kosmetyk przywłaszczyć. Zresztą jemu i tak niepotrzebny:):):). Tak więc stałam się właścicielką Pokrzywowego Szamponu i dziś chciałabym przedstawić Wam moją opinię o nim..



Opis producenta:

Szampon wzbogacony o wyciąg z pokrzywy o właściwościach przeciwłojotokowych. Produkt sprawia, że włosy są lekkie, błyszczące i mniej się przetłuszczają, a skóra głowy jest czysta. 

Skład:
Aqua/Water/EAU, Ammonium Lauryl Sulfate, Decyl Glukoside, Cocamidopropyl Betaine, Urtica Dioca (Nettle) Extract, Glyceryl Oleate, Cocoglucoside, Sodium Benzoate, Zinc Gluconate, Parfum/Fragrance, Citric Acid, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Salicylic Acid , Geraniol, Limonene, Sodium Chloride, Potassium Sorbate.

Moja opinia:

Szampon jest beznadziejny. Zużyłam całe opakowanie, bo szkoda było mi wyrzucić, ale przyznam się Wam szczerze, że bardzo męczyłam się używając ten kosmetyk. Szampon zamknięty jest w butelce o pojemności 300 ml. Bardzo podoba mi się zamknięcie - otwierana z góry nakrętka - bardzo wygodna w użyciu. Szampon jest przezroczysty o lekko galaretowatej konsystencji. Pachnie koszmarnie. Niby pokrzywą, ale ją czuję tam zieloną trawę-taką jak po koszenie kosiarką. Może czuć trochę pokrzywy ale mało. Nie podoba mi się ten zapach bo jest bardzo intensywny i przeszkadza mi. Szampon jest bardzo wydajny, dobrze się pieni i nie trzeba go stosować dużo. Jeśli chodzi o działanie, to bardzo szybko usuwa brud i łój z włosów i skóry głowy. Usuwa nawet przy pierwszej aplikacji olejek łopianowy, który raz w tygodniu wycieram w skórę głowy, a wierzcie mi, że zazwyczaj potrzeba umyć głowę ze 3 razy by go zmyć. Tu po pierwszym użyciu po olejku nie ma śladu. Jak na razie nie jest źle myślicie... Oprócz zapachu wymieniłam bowiem same plusy...Ale koszmar zaczyna się już podczas aplikacji. Ten szampon niemiłosiernie wysusza włosy. Ja rozumiem, że przetłuszczające się trzeba odtłuścić, ale nie wysuszyć na wiór. Już po chwili włosy również mam okropnie splątane. Tak bardzo, że nawet aplikacja mocno nawilżającej odżywki nie ułatwia ich rozczesywania. To pierwszy szampon, który tak okropnie plącze włosy. Wybierając kosmetyki do pielęgnacji włosów lubię mieć zestaw, czyli szampon i odżywkę z tej samej serii. Yves Rocher niestety nie ma odżywki z wyciągiem z pokrzywy, czyli takiej, która by współgrała z tym szamponem. To błąd, bowiem szampon do użytku solo się nie nadaje. Włosy są po nim jak wiór. I przy czesaniu na pewno bym połowę wyrwała, gdyby nie odżywka. Natomiast stosując odżywkę z innej linii zmniejszam działanie przeciwłojotokowe. Na stronie producenta jest informacja, by nie stosować szamponu częściej niż 3 razy w tygodniu, bo włosy mogą zacząć się częściej przetłuszczać . Jak ja bym myła włosy tym szamponem 3 razy 2 tygodniu to już byłabym łysa. Bowiem moje włosy wyschły by na wiór i się całe wykruszyły. Zdecydowanie nie polecam tego produktu i nie rozumiem czemu w sklepie online Yves Rocher ma takie dobre opinie. Ja bym mu dała max 1 gwiazdkę.





Macie jakieś doświadczenie z szamponami Yves Rocher?

28 komentarzy:

  1. nie próbowałam produktów ich firmy ale dużo dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale nie zawsze wszystko z danej firmy jest dobre.

      Usuń
  2. Ja nigdy jeszcze nie zetknęłam się z ich produktami

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno temu używałam szamponu pokrzywowego innej marki i jak dla moich włosów był zbyt słaby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam już innych szamponów pokrzywowych i ten zdecydowanie był najgorszy. Nie chodzi tu o samo działanie, ale o to jak plącze włosy, bo to jest koszmar.

      Usuń
  4. szkoda, że ci się nie sprawdził. ja kiedyś sporo kupowałam z tej firmy, ale jakoś kosmetyki WOW dla mnie to nie są. pamietam z tej firmy zamawiałam kiedyś płukankę malinową - pachniała dosłownie jak mamba malinowa, ale niestety...po umyciu włosów cały zapach został spłukany i nic nie było czuć. wielka szkoda! bo gdyby zapach był wyczuwalnej tej maliny to pewnie kupowałabym do dzisiaj, a tak...zrezygnowałam i przestałam cokolwiek kupować z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie YR to fajna firma ale mnie odstraszają ich ceny i rzadko dlatego tam kupuję. Nigdy nie miałam jednak problemów z zapachami. Miałam balsam malinowy i on pachniał bosko i bardzo długo.

      Usuń
  5. borykam się z problemem szybko przetłuszczających się włosów niestety i trudno znaleźć dobry szampon, szkoda że ten nie do końca spełnił Twoje oczekiwania
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon dobrze oczyszcza ale okropnie plącze i wysusza włosy i to są jego dwie wady.

      Usuń
  6. jeszcze nigdy nic nie miałam z tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóż sobie kartę to dostaniesz prezent urodzinowy- będziesz mogła wypróbować:)

      Usuń
  7. Nie miałam żadnego produktu z tej marki do pielęgnacji, tylko kolorówkę która była niezła

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niestety. O nich trzeba pisać przede wszystkim by ostrzec innych.

      Usuń
  9. Nie lubię od nich szamponów do włosów ale żele pod prysznic mają super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go ostatnio i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma bardzo dużo pozytywnych opinii. Może to moje włosy są bublem:):P

      Usuń
  11. Pokrzywa dobra jest na włosy nie tylko w szamponie, ale tabletkach czy sok do picia. Jak komuś szampon za słaby to warto się wspomóc, a włosy będą piękne 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie o to chodzi, że za słaby. On jest bardzo mocny. Oleje rozpuszcza w mig. Tylko niech tak nie plącze i nie wysusza włosów...

      Usuń
  12. Kiedys kupowałam tam kosmetyki. Dziś sięgam po produkty apteczne w przystępnej cenie. Polecam Wax Pilomax.

    OdpowiedzUsuń
  13. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  14. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny artykuł, dowiedziałam się czegoś nowego i nawet polecę to znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam nowinki kosmetyczne, często odwiedzam takie strony, żeby coś nowego znaleźć godnego polecenia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)