wtorek, 22 stycznia 2019

Natural beauty od My Secret - nowe kolory moich ulubionych cieni do powiek


Natural beauty eyeshadow palette to cienie My Secret, które już gościły na moim blogu dlatego nie kryłam radości, że są nowe kolory w sprzedaży. Choć nigdy nie byłam fanką brązu, beżu czy nude w makijażu, to muszę Wam powiedzieć, że zmieniłam zdanie. Myślę, że to kwestia tego, że dużo produktów dostaję do testów, więc mam okazję pobawić się z kolorami. Tym razem marka My Secret właśnie postawiła na bardzo neutralne beże i brązy. 



First step




Night like this




Obie paletki zawierają cienie matowe i mimo tego, że są łudząco podobne do siebie, to podczas ich używania widać różnicę na powiece. Tak jak w przypadku poprzednich edycji cienie mają mocny pigment. Dobrze się je nakłada. Nie osypują się. Dobrze się się je miesza, blenduje. Na powiece utrzymują się cały dzień. Uważam, że to kolejny dobry produkt My Secret i chętnie z tych paletek korzystam, gdy mam ochotę na niezobowiązujący makijaż w neutralnych kolorach.



Co myślicie o nowej odsłonie kolorystycznej te paletki?




53 komentarze:

  1. Moim zdaniem dobór kolorów jest taki sobie, bo jedną paletka trudno będzie coś sensownego namalować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z Tobą. Można zrobić ładny, delikatny makijaż i wcale nie potrzeba 500 barw na powiece by fajnie to wyglądało.

      Usuń
  2. Korzystam z tych cieni, ale zazwyczaj łącze je z innymi paletkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także. Ale czasami robię również makijaż tylko nimi.

      Usuń
  3. Śliczne kolory.. Sama z chęcią przetestowała bym

    OdpowiedzUsuń
  4. No myślę że w połączeniu z innymi kolorkami była by rewelacyjna ale nie jest taka zła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te mini paletki, kolory są fajnie dobrane i pozwalają na wykonanie ciekawego makijażu

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie mają ładne kolory, takie reochę zbliżone do siebie . Nie znamnic z tej marki, zamkli u mnie naturę ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny produkt My Secret, po który warto sięgnąć będąc w Naturze. Szkoda, że to edycja limitowana - trzeba się śpieszyć z ewentualnym zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo mają teraz edycji limiotowanych. Nie zawsze uda się wszystko dostać w jednym sklepie.

      Usuń
  8. Podobają mi się te paletki. Obydwie mają fajne kolory, ale ta nowa wersja chyba bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolorki i pigmentacja na plus :) mam kilka paletek cieni z tej firmy i sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdziły chyba wszystkie kosmetyki tej marki.

      Usuń
  10. Kolory w obu paletkach są bardzo ładne, takie praktyczne i można nimi zrobić wiele makijaży. Choć ja w swojej kolekcji mam większość cieni satynowych, brokatowych i perłowych to widzę, że muszę się wybrać na szoping po takie zwykłe i piękne paletki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zwykle kolorki są super do szybkiego codziennego makijażu.

      Usuń
  11. To są kolory które bardzo lubię Szkoda tylko ze jak byłam ostatnio w drogeri to tak mało było asortymentu w kolorówce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dlatego, że to dobre i tanie kosmetyki.

      Usuń
  12. piekne idealne, na wiele okazji

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie idealne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory paletek są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetną pigmentację mają te paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolory, czasami żałuję, ze ja nie używam cieni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne odcienie! Mam jeden cien z My Secret i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam i lubię te paletki :) A przede wszystkim są wygodne na wyjazdy, takie 3 w 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jest to prawda. Ja zawsze mam dużo w kosmetyczce a tu jeden produkt i mniej miejsca zajmuje.

      Usuń
  20. Ta odsłona kolorystyczną bardzo wpisuje się w mój gust I muszę ja miec

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjemne kolory, ale trochę ich mało jak na moje potrzeby :) Korzystam z paletki, która ma o wiele większy wybór odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ladne kolory chociaz ja wole wieksze paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja za fioletem nie przepadam, ale niektórzy potrafią zrobić tak piękne makijaże z każdej paletki, że też będzie mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fiolet jest bardzo neutralny i naturalnie wygląda na powiece. Nie trzeba się go bać.

      Usuń
  24. Fajnie skomponowane paletki do podróżnej kosmetyczki, night like this podoba mi się pod względem kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam zamiar je kupić :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię cienie tej marki, nie są drogie, a pigmentacja naprawdę super. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie się prezentują te odcienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)