środa, 26 czerwca 2019

Tajemnicza przesyłka od drogerii Natura


Ci z Was, którzy czytają mojego bloga do dawna, wiedzą, że bardzo lubię robić zakupy w drogerii Natura. Jak jeszcze pracowałam w Centrum Handlowym w Warszawie, to do owej drogerii miałam kilka kroków i byłam tam częstym gościem. Niestety pracę zmieniłam i do najbliższej Natury mam daleko, ale oczywiście to nie zniechęciło mnie do wybierania się tam od czasu do czasu na łowy. Bywam, ale już nie tak często. Dlatego ostatnio bardzo ucieszyłam się, gdy do moich drzwi zapukał kurier z paczuszką niespodzianką z drogerii Natura. Do tej pory dostawałam kosmetyki kolorowe do testów i gdy otworzyłam przesyłkę byłam szczerze zaskoczona. Po pierwsze nie spodziewałam się takiej paczki, a po drugie wielkim zaskoczeniem była dla mnie zawartość. A ta jest imponująca. 


W paczce od drogerii Natura znalazłam nowe kosmetyki do pielęgnacji twarzy marki BOTANIC Skin Food. Są to polskie kosmetyki, które mają minimum 97% składników pochodzenia naturalnego. Wszystkie oparte są na wysoce odżywczych składnikach superfoods, które stanowią naturalne źródło zdrowia, a teraz także botaniczny pokarm dla skóry. Receptury tych kosmetyków są w 100% wegańskie i nie zawierają sztucznych wypełniaczy, dzięki czemu są zdrowsze dla nas i naszego środowiska. 

Do przetestowania dostałam:
  • Malinowy peeling do twarzy
  • Hydrolat lawendowy do skóry i włosów 
  • Krem nawilżający herbata matcha i mango
  • Zieloną maskę algową peel-off







A także kilka przydatnych gadżetów i smakołyków:
  • Notes
  • Naturalne słomki wielokrotnego użytku i szczoteczkę do czyszczenia ich.
  • Talerzyk i sztućce
  • Malinę liofilizowaną 50 g
  • Herbatę Matcha 50 g








Uwielbiam tak pięknie przygotowane paczki. Aż się chce testować. Oczywiście wszystko inne poza kosmetykami również mnie ucieszyło. Recenzja kosmetyków BOTANIC SkinFood pojawi się niedługo w oddzielnym poście na blogu. Ale już teraz muszę Wam powiedzieć, że bardzo polubiłam tę nową markę i jak będę w drogerii Natura, to chętnie przyjrzę się bliżej jej ofercie.


Podoba się Wam zawartość paczki od drogerii Natura?

38 komentarzy:

  1. też dostałam tą przyjemną paczkę ale kilka tygodni temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja swoją też wtedy dostałam co Ty, ale post opublikowałam dziś :) :p

      Usuń
  2. Marki Botanic jeszcze nie miałam, a taka paczuszka bardzo by mnie ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna seria. mam i jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię dostawać tak ciekawe i zróżnicowane w zawartości przesyłki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tej serii, ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne produkty, sama jestem ich bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię peelingi do twarzy. To mój ulubieniec z tej paczki.

      Usuń
  7. super nowości, akurat nie znam ale widzę, że warto

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow rewelacyjna przesyłka. Uwielbiam dostawać takie paczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna przesłka :) Czekam w takim razie na szerszą opinię o kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna przesyłka. Jutro wybieram się do drogerii Natura i rozejrzę się za tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  11. Drogeria natura ostatnio zaskakuje swoimi nowościami. Super przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość genialna! Jestem bardzo ciekawa tego malinowego peelingu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie korzystałam z produktów z tej drogerii. Chyba będę musiała to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Również ta przesyłka pojawiła się w moim domu i jestem zachwycona tymi produktami jak i prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta nowa seria jest cudna, jestem nią szczerze zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona składami tych produktów. Hydrolat lawendowy mnie w sobie rozkochał, jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń

  17. Ale fajny boxik. Peeling malinowy musi cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ogromnie spodobała mi się ta zawartość paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)