poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Midnight Wonders by Daniel Sobieśniewski od Kobo Professional


Zakochałam się. Bezwzględnie, na zawsze i do śmierci, a przynajmniej do tego czasu, gdy pojawi się nowy obiekt spełniający odpowiednie wymogi, by zakochać się w nim na nowo. A tym czasem.... Wiem, że to poważne słowa. Zdaję sobie z tego sprawę. Ale gdy ujrzałam ją pierwszy raz, nie mogłam się w niej nie zakochać. Na szczęście jest już moja i mogę cieszyć się nią każdego dnia. 




Midnight Wonders to nowe dziecko Kobo Professional, które powstało ze współpracy marki z wizażystą Danielem Sobieśniewskim. Jak większość tego typu paletek, jest to edycja limitowana. 

Co czyni ją tak wyjątkową? 

Przepiękne, głęboko nasycone i napigmentowane matowe cienie w soczystych kolorach. Trzy brokatowe odcienie, w tym dwa, które praktycznie są samym brokatem - mam identyczne pigmenty z innej firmy, ale te są świetne, bo bardzo mocno trzymają się skóry. Natomiast wersja zielona jest połączeniem brokatu i metalicznego cienia do powiek. 



Co Wam będę opowiadać . Zobaczcie sobie swatche cieni. Dla mnie ta paletka to hit tego sezonu. Cienie są trwałe, nie osypują się i wytrzymują na skórze cały dzień. Do zmywania ich polecam płyn micelarny lub płyn do demakijażu oczu od Nivea, które z tak mocną pigmentacją cieni i dużą ilością brokatu radzą sobie najlepiej. Bynajmniej u mnie tak jest. 






Paletkę jak i inne kosmetyki kolorowe marki Kobo Professional możecie kupić w drogerii Natura

24 komentarze:

  1. No kolorki są obłędne i na pewno można przy ich pomocy wyczarować super makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka palety bardzo mi się podoba, kusi i to bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pigmentacja tej paletki jest boska. Chcialabym ją mieć u siebie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka ma ciekawy dobór kolorów. Może ją sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szalone cienie, ja preferuję brązy ale ta zieleń mieniąca się mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  6. Te cienie to sztos, kolory bardzo mi się podobają. Makijaż z tą paletą to świetna zabawa

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna paleta, wyraziste odcienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją i bardzo się z nią polubiłam. Pigmentacja jest niesamowita i urzekła mnie od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jakie żywe i intensywne kolory. Czasami lubię używać ale nie zawsze pasują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, intensywne kolory. Uwielbiam Kobo. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paleta ma wiele przepięknych kolorów. Na pewno cudownie wyglądają na oku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny zestaw kolorów. Bardzo odważne barwy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)