wtorek, 22 października 2019

Desert Jewels Eyeshadow Palette Kobo Professional


Jesień to cudowna pora roku. O ile nie pada od rana do nocy oczywiście. Jesień to pora roku piękna i bardzo kolorowa. W tym roku stawiamy w makijażu na błysk. Metaliczne cienie, pięknie połyskujące na powiece to hit tej jesieni. A kolorystyka? Złoto, brązy, rudości czy jasne kolory opalizujące na złoto. To wszystko znajdziecie w nowej paletce cieni do powiek Desert Jewels Eyeshadow Palette od marki Kobo Professional.


Cienie do powiek tej marki uwielbiam. Mocno napigmentowane, intensywne i trwałe. Łatwo się nimi pracuje. Nie osypują się. Kolejny hit. I to w pięknych jesiennych kolorach. Na zdjęciach pokazałam Wam jak kolorki wyglądają w zależności od tego pod jakim kątem ustawiłam rękę.







Tę paletkę i inne kosmetyki marki Kobo Professional znajdziecie w drogeriach Natura.

24 komentarze:

  1. Ładne kolory, idealne do codziennych makijaży. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze właśnie takie cienie sobie kupić. Jutro zajrzę do drogerii żeby zobaczyć jak wyglądają na żywo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się zrobić zdjęcie jak najbardziej naturalne. I uważam, że wyszło całkiem dobrze.

      Usuń
  3. piękne, lubię w takiej tonacji. Ten jasny to do wszystkiego będzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię markę Kobo. Ostatnio lubię takie błyski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma ciekawe kolory. Bardzo mi się podoba ta paletka. Może ją sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam te pięknoty, urocze cienie, lubię te tria. złotawe brązy to moje ulubione odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja siebie nie lubiłam w takich kolorach. Ale te uwielbiam.

      Usuń
  7. Bardzo ładny dobór kolorów. Idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne cienie w moim stylu jak nic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są te cienie. Uwielbiam takie kolory i ten niezwykły blask. Wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolory, bardzo żałuję że ta paletka doszła do mnie pokruszona;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki w moim stylu, lubię takie, chodź u mnie dominują bronzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki, takie jesienne :) Ten złoty cień jest boski <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)