poniedziałek, 25 listopada 2019

Jak powinien pachnieć mężczyzna? Odpowiedź jest prosta - Avery od NOU


Jak powinien pachnieć mężczyzna? Przede wszystkim ładnie. I najważniejsze jest to, by i Wam jego zapach się podobał. Po sukcesie jaki odniosła woda perfumowana Eclipse od Nou postanowiłam sprawić swojemu mężowi inny zapach z kolekcji tej marki. Wybór padł na Avery. I wiecie co? Jest o wiele lepszy od swojego poprzednika. Bynajmniej mnie i mojemu mężowi bardziej się podoba. 


Woda toaletowa NOU Avery uderza wonią bergamotki, cytryny i kwiatów Neroli, by po chwili trafić w serce nutami lawendy, owoców jałowca i szałwii. Niebywałą świeżość łagodzą akordy mchu, drzewa sandałowego i bursztynu.

NUTY ZAPACHOWE:

Nuta głowy: bergamotka, cytryna, kwiaty Neroli
Nuta serca: lawenda, owoce jałowca, szałwia
Nuta bazy: mech, drzewo sandałowe, bursztyn


Ten zapach według mnie jest świetny. Mocny, wyrazisty i bardzo męski. Gdybym na ulicy spotkała mężczyznę, który tak pachnie, to myślę, że mój nos by podążył za tym zapachem. Haha, dobrze, że mój mąż nie czyta tego bloga, bo by się wydało. A tak serio, to tak powinien pachnieć prawdziwy mężczyzna i powiedziałam to ja. 



A co na to tester zapachu? Zapytany, krótko odparł: noooo, te są fajne. 

Zapach wody toaletowej Avery długo utrzymuje się na ciele i na ubraniach. Nie trzeba co chwilę "psikać się", by czuć go na sobie. Jeśli chodzi o flakon, to już przy poprzednim męskim zapachu Nou pisałam Wam, że w klasyce siła. Prosty fason z drewnianym korkiem (plastik imitujący drewno?),  to coś co mi się podoba. 


Dla kogo jest ten zapach? Na pewno nie dla nastolatka. Mój mąż jest po 30 i ten zapach idealnie do niego pasuje. Ale moim zdaniem będzie pasował także do pana po 40/50/60. Avery to zapach elegancki, a eleganckim można być w każdym wieku. Jednak uważam, że będzie się podobał panom powyżej 25 roku życia. Ale mogę się mylić, w końcu jestem kobietą. Zapytałam o to mojego męża i powiedział, że raczej będzie się podobał od 30-stki w górę. 

Pora dnia? Dzień i wieczór. 

Na jakie okazje? Według mnie będzie odpowiedni zarówno do pracy, bo mimo tego, że jest mocny, to nie mogę nazwać go duszącym czy ostrym. Za to jest intrygujący, więc będzie również odpowiedni na randkę, bankiet czy kolację. Mój mąż używa go zarówno gdy zakłada sweter i materiałowe spodnie, jak i jeansy i bluzę z kapturem. 


Grunt to dobrze czuć się w zapachu, który nosi się na sobie. Mój mąż go polubił i odkąd mu go dałam, cały czas go używa. A ja się cieszę, bo mi również ten zapach się podoba. 

Ten i inne zapachy od marki Nou dostaniecie w drogeriach Rossmann w cenie 69 zł z 50 ml. 




A jakie zapachy podobają się Waszym mężczyznom ?

















13 komentarzy:

  1. ciekawego czy mojemu też by się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój chłopak i tata mieli już zapachy tej marki, większość trafiła w nasz gust,

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi super, jestem ciekawa jakby pachniał na moim mężu

    OdpowiedzUsuń
  4. W męskich perfumach lubię zdecydowane zapachy, lubię tez jak pachną świeżo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię słowa " powinien" , " powinna" , " powinno się" itd... Mam na te słowa alergie. A co do samego wpisu to fajnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam kiedy mężczyzna ladnie pachnie i przyznam że sama lubię męskie perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zapach na pewno spodobałby się mojemu mężowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne komu na razie mogę kupować takie perfumy to tacie, ale też nie bardzo się na nich znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście mi ten zapach nie jest znajomy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zapach jest przepiękny, bardzo mi się podoba. Ma go mój tata. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój mąż ma ten zapach jest z niego bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio często czytam o marce Nou ;) Wydaje mi się że ten zapach może być kuszący dla mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój bardzo lubi świeże cytrusowe nuty w perfumach

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)