piątek, 8 maja 2020

bio Karotka Ava Laboratorium


bio Karotka Ava Laboratorium

Nowości, nowości, nowości. Wiosna to czas, gdy w ofercie marek kosmetycznych pojawiają się nowe produkty. Ava Laboratorium to polska marka kosmetyków, której produkty chwalę sobie od dawna. Mają w ofercie przede wszystkim pielęgnację twarzy, ale znajdziecie wśród ich kosmetyków również żele pod prysznic, masła, peelingi czy balsamy do ciała. Na moim blogu mogliście znaleźć już kilka postów z recenzjami, a dziś chciałabym pokazać Wam nową linię pielęgnacyjną bio Karotka, która do sprzedaży weszła całkiem niedawno.

bio Karotka Ava Laboratorium

Bio Karotka czyli nowa seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy inspirowana naturą.  Ponad 97 % składników pochodzenia naturalnego w tym witaminy B1, B2 i C oraz ekstrakt z marchwi. W skład serii wchodzi serum do twarzy, krem pod oczy i krem do twarzy. Każdy kosmetyk zapakowany jest dodatkowo w opakowanie kartonowe. Na uwagę zasługuje przyjemna dla oka, ładna, wiosenna szata graficzna opanowań. Zwróciłam również uwagę na to, że coraz częściej kremy do twarzy są w szkle. Kiedyś już Wam wspominałam, że lubię, gdy krem do twarzy jest w szklanym słoiczku. Kosmetyki mają przepiękny słodki zapach.

Producent nie określa dokładnie do jakiego rodzaju skóry seria jest przeznaczona, więc pewnie dla każdego. Ale uważam, że najbardziej zadowolone z kosmetyków będą osoby  ze skórą suchą, zmęczoną, poszarzałą, wymagającą nawilżenia, odżywiania, poprawy kolorytu, ze zmarszczkami, wrażliwą, normalną.

bio Karotka Ava Laboratorium

bio Karotka Ava Laboratorium

Wygładzający krem pod oczy. Zawiera  bogaty w beta-karoten wyciąg z marchwi, masło shea i ekstrakt z chabra bławatka. Zazwyczaj kremy pod oczy tej marki zamknięte są w słoiczkach lub tubkach, a tu ma wersję z aplikatorem w postaci trzech metalowych kuleczek. Oznacza to, że nie nakładamy kremu palcem, czego osobiście nie lubię robić, a masujemy kuleczkami skórę pod oczami i dzięki temu oprócz aplikacji kosmetyku mamy także masaż skóry wokół oczu. Co daje taki aplikator? Oczywiście oprócz tego, że krem jest łatwiej rozprowadzić, to masaż za pomocą kuleczek jest przyjemny i pomaga zlikwidować cienie pod oczami, opuchliznę i nieestetyczne worki. Dodatkowo taka forma aplikacji poprawia mikrokrążenie, ujędrnia i wygładza skórę.

Pojemność 15 ml

bio Karotka Ava Laboratorium

bio Karotka Ava Laboratorium

bio Karotka Ava Laboratorium

Odżywcze serum do twarzy. Kosmetyk ma pojemność 50 ml i jest zamknięty w wygodnym opakowaniu z pompką. Substancje aktywne zawarte w serum to: ekstrakt z marchwi, ekstrakt z drożdży probiotycznych oraz ekstrakt z chabra bławatka. Serum ma za zadanie działać  przciwzmarszczkowo, regenerująco, przeciwstarzeniowo, ujędrniająco i nawilżająco. Lekka konsystencja i szybkie wchłanianie  kosmetyku jest dużym plusem, gdy stosujemy go pod krem. A producent zaleca właśnie taką dwustopniową pielęgnację. Serum po wchłonięciu jest niewyczuwalne na skórze i nie pozostawia na niej tłustej warstwy. Można je zatem śmiało stosować również solo. Będzie świetne pod makijaż.

bio Karotka Ava Laboratorium

bio Karotka Ava Laboratorium

bio Karotka Ava Laboratorium

Naprawczy krem do twarzy. Tak jak wspomniałam zamknięty jest w szklanym opakowaniu. Lubicie kremy w szkle? Kosmetyk ma ładny pomarańczowy kolor i pięknie pachnie. Zawiera bogaty w beta - karoten wyciąg z marchwi, a także witaminy B1, B2 i C czyli jest prawdziwą bombą witaminową. Krem ma z zadanie działać wygładzająco, regenerująco, nawilżająco i przeciwstarzeniowo, a także ma przywracać elastyczność i jędrność skóry i wyraźnie poprawiać jej kolor. Krem nie wchłania się tak szybko jak serum i pozostawia na skórze delikatną świecącą powłokę, choć myślę, że w przypadku skóry bardzo suchej tego efektu nie będzie. Krem należy stosować na dzień i może być używany pod makijaż.

Pojemność 50 ml

bio Karotka Ava Laboratorium

Kosmetyki Ava Laboratorium zawsze lubiłam. Ostatnia seria jaką miałam do pielęgnacji twarzy zniknęła w mgnieniu oka. Tak to jest, jak się ma pomocnika. Tym razem bio Karotka w całości trafiła do mojego męża, który ma problemu z suchą skórą i podrażnieniami. Dlatego nie używa klasycznych męskich kosmetyków do twarzy, a sięga po te bardziej odżywcze i regenerujące produkty. Tym razem ja mu coś z tej serii podkradam i jest to krem pod oczy. Akurat tu również mam problemy z suchą skórą, więc solidna dawka regeneracji i nawilżenia jest u mnie miłe widziana.

Znacie kosmetyki Ava Laboratorium? A może macie ochotę na odrobinę marchewkowej pielęgnacji?






























8 komentarzy:

  1. Ta linia mocno mnie ciekawi między innymi dzięki Twoim zdjęciom na instagramie. Zaintrygował mnie krem pod oczy - mój właśnie mi się kończy i nie wiem co sobie zamówić, więc może...?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam tę markę i na pewno coś wypróbuję z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawił ten krem pod oczy z aplikatorem masującym. A czy ta seria nie zmienia trochę kolorytu cery?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zaciekawiłaś mnie tym produktem, lubię nowości, które jednocześnie nie są lub wcale nie mają chemii. Z chęcią zakupię te produkty i wypróbuję je u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki z marchewka . Jest to moja pierwsze spotkanie z takimi ciekawymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu czytałam o kosmetykach z marchewką przez co zaciekawił mnie ten składnik i mam ochotę poznać produkty, które go zawierają. Obawiam się tylko że mogą barwić skórę na pomarańczowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Marchew zazwyczaj powoduje zmianę koloru skóry na ciemniejszy, więc ciekawi mnie zastosowanie jej w kremie pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię nie tylko kremy w szkle, ale i takie kremy z kulkami pod oczy. Znacznie ułatwia mi to nie tylko nakładanie, ale i sprawia, że oczy odpoczywają podczas masażu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)