sobota, 16 maja 2020

Krem idealny dla mamy i dziecka? Topestetic.


Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Pielęgnacja skóry małego dziecka to nie lada wyzwanie. A zrobienie kremu, który mogłaby używać zarówno kobieta w ciąży, a później jej nowo narodzony dzidziuś, tym bardziej jest sprawą niełatwą. Co prawda bycie w ciąży jak i posiadanie noworodka, to dla mnie temat odległy w czasie, ale potrzebowałam kremu, który pomógłby mojemu 2.5 letniemu synkowi w problemach z suchą skórą na dłoniach i stopach, oraz z podrażnieniami na policzkach.

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Mój synek nie miewał do tej pory problemów ze skórą. Do mycia używam płynu z dobrym i krótkim składem niedrogiej drogeryjnej marki. Balsam też od nich mamy i jestem zadowolona. Ale coś się w życiu synka ostatnio zmieniło. Zachorował na szkarlatynę i w końcowej jej fazie zaczęła mu się łuszczyć skóra na dłoniach i stopach, a przy okazji uaktywniła mu się alergia pokarmowa na mleko modyfikowane. Z reguły ufam lekarzom jeśli chodzi o leki, ale już się nauczyłam, że nie wszystko co polecają z kosmetyków jest skuteczne. Jeśli chodzi o pielęgnację, to nie do końca polegam na ich zdaniu. Może to krzywdzące, ale już się kilka razy zawiodłam. Moja koleżanka, która została mamą niedawno kolejny raz, poleciła mi Krem łagodzący na co dzień marki Eeny meeny jako produkt, który świetnie nadaje się do pielęgnacji skóry dziecka, ale i z powodzeniem może używać go również mama. Co prawda nie widziałam potrzeby, by krem ten razem z synkiem używać, ale dobrze wiedzieć, że w razie potrzeby mogę z niego również skorzystać.

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny to produkt, w którym wykorzystano 99% składników pochodzenia naturalnego. Nie zawiera olejów mineralnych, parabenów, silikonów. Jest łagodny i z powodzeniem może być stosowany przez przyszłe mamy jak i ich maluszki od pierwszego dnia ich życia. Wśród składników aktywnych zawartych w kremie możemy wyróżnić ekstrakt z korzenia lukrecji oraz olej migdałowy. Ponadto znajdziecie tu również prebiotyki alfa-glukan i beta-glukan, które odbudowują mikroflorę skóry, a także łagodzą podrażnienia. Kosmetyk zamknięty jest w wygodnej buteleczce z pompką. Mamy w niej również korek, dzięki czemu utrzymujemy dozownik w czystości. Plus oczywiście za dodatkowe opakowanie w postaci kartonu.

Pojemność 50 ml.
Cena 79 zł.

Ingredients: Aqua, Isoamyl Laurate, Crambe Abyssinica Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Squalane, Propanediol, Glycerin, C12-C16 Alcohols, Butyrospermum Parkii Butter, Palmitic Acid, Rubus Idaeus Seed Oil, Hydrogenated Lecithin, Tocopherol, Dipotassium Glycyrrhizate, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Magnesium Carboxymethyl Beta-Glucan, Olea Europea Oil Unsaponifiables, Glyceryl Rosinate, Anthemis Nobilis Flower Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Stearoyl Glutamate, Cetearyl Alcohol, Sodium Phytate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid.

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Krem ma lekką konsystencję i cudownie nawilża i natłuszcza skórę. Łagodzi podrażnienia i pomaga w gojeniu pęknięć na skórze. Niestety paluszki synka przez to, że skora była  przesuszona, zaczęły pękać. Leciała z nich czasami krew, a syn skarżył się na ból. Wcale mu się nie dziwię i było mi go bardzo szkoda. Jednak odkąd zaczęłam używać tego kremu, jest wyraźna poprawa. Skóra mniej się łuszczy i jest miękka. Do tej pory potrafiła mu się robić na paluszkach twarda skorupa, ale po użyciu kremu zaczęła znikać.

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Od dawna wyznaję zasadę "nigdy nie mów nigdy" i choć krem przeznaczony jest dla przyszłych mam, to obecnej na pewno nic się nie stanie, gdy go użyje. Prawda? A niestety była taka potrzeba. Wielokrotnie mówiłam Wam, że mam trądzik i leki, które muszę używać często wysuszają mi skórę. Ostatnio miałam dość duży wysyp niedoskonałości i leki pomogły oczywiście, ale skóra na brodzie i policzkach była podrażniona i piekła. Nałożyłam sobie ten krem na twarz w ciągu dnia, ponieważ nic innego nie mogłam zastosować. Powiem krótko - ale ulga. Już po kilku minutach skóra twarzy przestała piec, a ja przestałam odczuwać dyskomfort. Kremik sprawdzi się również w pielęgnacji suchych ust oraz łokci i innych suchych miejsc na skórze. A u dzieciaków na całym ciele.

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Krem łagodzący na co dzień Eeny Meeny

Kremik zamówiłam podczas zakupów w sklepie Topestetic. Oprócz niego kupiłam również żel do mycia twarzy i krem, o którym opowiem Wam w następnym wpisie. O żelu możecie przeczytać klikając w link niżej.

Warto przeczytać: Yasumi Rice Cleasing Gel


Warto pamiętać również o tym, że Topestetic to wyjątkowe miejsce w sieci. Znajdziecie tu kosmetyki, których na próżno szukać w popularnych drogeriach. Topestetic do każdego zamówienia dodaje prezenty, próbki kosmetyków. Zamówienie jest wysyłane szybko i możecie od samego początku śledzić jego historię. Ale tym, co najbardziej podoba mi się w sklepie Topestetic jest czat z kosmetologiem. Nie zawsze wiemy czego chcemy i nie zawsze udaje nam się dopasować pielęgnację do naszych potrzeb. Dlatego warto pytać.


Jakich produktów używają Wasze maluszki? A może macie kosmetyki, które używacie razem z Waszymi dziećmi?





















9 komentarzy:

  1. Cena jest dość spora. Ale jak krem jest fajny to z checia poznam go sama na swojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie cena nie jest zachęcająca, ale lubię kremy w takich opakowaniach, bo można je włożyć do torebki i użyć nawet kilka razy dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna nazwa marki ;) Krem wydaje się być niemal idealny, choć ma pewno, na pierwszy rzut oka, odstrasza od niego cena.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli krem faktycznie pomaga i jest się z niego zadowolony to j cena nie będzie razić. Ja sama szukałabym czegoś tańszego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki krem bardzo przydałby się w mojej pielęgnacji. Działa świetnie, a do tego jest mały w sam raz do torebki. Można wziąć na wyjazd. Jestem ciekawa czy moja skóra by się z nim polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o marce - jest dla mnie całkowitą nowością. Co do kremu, to taki kosmetyk dobrze mieć w swojej kosmetyczce. Fajnie, że mogą stosować go zarówno mamy jak i dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja skóra lubi kosmetyki dla dzieci. Już dawno zauważyłam ze bardzo dobrze wiekszość działa na mają skórę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że mogłabym wypróbować ten krem u swojego synka. Od czasu do czasu zdarzają mu się problemy ze skórą, przesusza się, może ten produkt by pomógł. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cera jest dość wysoka, ale jeśli produkt pomaga, to warto więcej zapłacić. Moje dzieci miewają problemy z przesuszającą się skórą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)