piątek, 22 maja 2020

Pure&Fresh - nowa linia kosmetyków oczyszczających do twarzy od Ava Laboratorium


Pure&Fresh Ava Laboratorium

Oczyszczanie twarzy to najważniejszy krok w pielęgnacji. Powtarzam to od zawsze i będę powtarzać do znudzenia. Na szczęście rynek kosmetyczny po brzegi jest wypełniony produktami odpowiednimi, by nasza skóra była dobrze oczyszczona i przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. 

W tym wpisie chciałabym Wam zaprezentować produkty polskiej marki Ava Laboratorium z serii Pure&Fresh dzięki, którym Wasza pielęgnacja twarzy, a dokładnie jej oczyszczanie będzie łatwe i przyjemne. 

W skład serii wchodzą :
  • Płyn micelarny do demakijażu.
  • Nawilżający tonik.
  • Łagodna pianka do mycia twarzy. 
  • Peeling myjący do twarzy. 
  • Mleczko do demakijażu. 
  • Żel do mycia twarzy.
  • Śmietanka do demakijażu twarzy i oczu.
W tym wpisie zaprezentuję pierwsze cztery kosmetyki, czyli płyn micelarny, tonik, żel peelingujący i piankę. 

Pure&Fresh Ava Laboratorium\

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Co wyróżnia serię Pure&Fresh? Kosmetyki są łagodne ale i skutecznie oczyszczają skórę. Nie wysuszają jej, a co jest dla mnie bardzo ważne - nawilżają skórę. Podczas ich używania nie miałam żadnych dolegliwości skórnych, co niestety często mi się ostatnio zdarza. Na uwagę zasługuje jednolita szata graficzna opakowań - produkty różnią się tylko rysunkiem składnika aktywnego zawartego w kosmetyku. I nie mogę nie wspomnieć o zapachu - słodki i cudowny. Moje 4 produkty pachną identycznie, podejrzewam, że pozostałe również. 

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Płyn micelarny do demakijażu - zawiera ekstrakt z rokitnika, chabra bławatka oraz kwas hialuronowy. Struktura miceli wyłapuje ze skóry zanieczyszczenia oraz usuwa makijaż. Płyn jest świetny do demakijażu oczu, ponieważ ich nie podrażnia. Nawet z tuszem radzi sobie bez problemu. 

Pojemność 250 ml.

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Nawilżający tonik - bezalkoholowy produkt, który w swoim składzie zawiera alantoinę i ekstrakt z aloesu. Tonik przyjemnie odświeża i domowa skórę. Nawilża i koi. W mojej pielęgnacji takiego kosmetyku nie może zabraknąć. 

Pojemność 250 ml.

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Łagodna pianka do mycia twarzy - uwielbiam kosmetyki w piance. Łatwo je nałożyć i zmyć z twarzy, a przy okazji nie wysuszają skóry. Składniki aktywne zawarte w kosmetyku to ekstrakt z róży japońskiej i imperaty cylindrycznej, a także witamina B3 i D-pantenol. Piankę można stosować również do demakijażu oczu - nałożyć na wacik i przyłożyć do zamkniętej powieki, przytrzymać chwilę i usunąć makijaż. 

Pojemność 150 ml.

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Peeling myjący do twarzy - dawno nie używałam tak przyjemnego żelu z peelingiem do mycia twarzy. Kosmetyk jest przecudowny w użyciu. W swoim składzie zawiera drobinki peelingujace z olejem jojoba, które podczas masażu twarzy skutecznie, ale nie agresywnie usuwają martwy naskórek i zanieczyszczenia z twarzy. 

Pojemność 150 ml.

Pure&Fresh Ava Laboratorium

Każdy z zaprezentowanych powyżej kosmetyków jest potrzebny. Płyn micelarny przyda się zarówno do demakijażu jak i do oczyszczania skóry w ciągu dnia z zanieczyszczeń. Gdy jestem w domu i się nie maluję, to twarz oczyszczam właśnie płynem micelarnym i robię to kilka razy dziennie. Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego, ile na skórze gromadzi się zanieczyszczeń. Tonik to również podstawa. Przywraca naturalne pH skórze i ją nawilża. Toniku używam zawsze i nigdy nie pomijam tego kroku. Pianka świetnie sprawdzi się do mycia twarzy rano i wieczorem, natomiast żel z peelingiem można stosować zarówno codziennie jak i 2-3 razy w tygodniu. Sami musicie ocenić to, ile takich zabiegów Wasza skóra potrzebuje. 


Jak Wam się podoba seria Pure&Fresh? Znacie kosmetyki Ava Laboratorium?



























10 komentarzy:

  1. Te kosmetyki bardzo mnie zainteresowały już jakiś czas temu. Jestem pewna, że jak skończę swoje zapasy to sięgnę po któryś z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka jest mi znana tylko z jednego kosmetyku. Ale jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami, nie słyszałam o nich,ale z chęcią je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Firmę znam i cieszę się że pojawiły się u niej nowości. Z wielką chęcią sięgnę po te kosmetyki by móc je osobiście ocenić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale chyba zainteresuje się tą serią i sprawdzę produkty na sobie. Lubię pianki do mycia i ten produkt mam na oku

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, nie znam kosmetyków tej marki, dlatego tym bardziej jestem ciekawa ich nowejserii. Najbardziej zaciekawiła mnie ta delikatnie pianka myjąca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki Ava i bardzo je cenię za działanie. Często i chętnie sięgam po ich nowości. tej serii, którą pokazujesz jeszcze nie znam ale nic straconego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę kojarzę z blogów i instagrama, sama jednak jeszcze nic z niej nie miałam. Zaciekawiłaś mnie tą serią kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pianka do twarzy to kosmetyk który w pierwszej kolejności bym wypróbowała. Z samą mark ą jeszcze się nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piankom zawsze mówię tak! Od kiedy zaczęłam myć właśnie nimi twarz, mam mniej podrażnień niż po żelach czy mydłach. Mam nadzieję, że i ta z Avy będzie dobra, bo inne kosmetyki tej firmy bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)