środa, 23 września 2020

JUST GLOW Soraya - kosmetyki do pielęgnacji twarzy, które skradły moje serce


JUST GLOW Soraya

Pielęgnacja twarzy to w moim przypadku nie lada wyzwanie. Moja skóra to stwór humorzasty, a z jej "wahaniami nastroju" już dawno powinnam wylądować w wariatkowie. Od kilku lat jestem niechlubną właścicielką trądziku, który czasami jest, czasami jest go mniej, a niekiedy zapominam, że tyle lat już razem żyjemy. Wolałabym zapomnieć co prawda o tym na zawsze, ale tak łatwo nie ma. Niedawno na blogu pokazywałam Wam kosmetyki z filtarami marki Soraya. Podobał się Wam ten wpis, dlatego postanowiłam zrecenzować dla Was kosmetyki z serii JUST GLOW również tej marki.  Nie są to wszystkie kosmetyki z tej serii, ale po wypróbowaniu czterech wiem, że mam ochotę na więcej. 

Zacznę może od tego, że bardzo podoba mi się szata graficzna kosmetyków. Graficy marki mieli świetny pomysł, ponieważ seria wyróżnia się na półce sklepowej, a poza tym przyjemnie jest używać kosmetyków, które ładnie wyglądają. Też tak macie, że lubicie ładne opakowania?  

JUST GLOW Soraya

Złuszczający tonik rozświetlający. 

Uwielbiam wszelkiego rodzaju toniki do twarzy, szczególnie te z kwasem glikolowym. Moja tłusta skóra często wymaga oczyszczenia również w ciągu dnia, a takie toniku zaraz po użyciu płynu micelarnego świetnie doczyszczają skórę i przygotowują ją na nałożenie kremu. 

Co znajdziemy w środku? 

Witaminę C
Kwas glikolowy 
Niskie pH 4 
Zapach cytrusów, zielonego jabłuszka i granatu. 

Za co go polubiłam? 

Na samym początku za zapach. Uwielbiam cytrusowe kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. A używane z rana pozwalają pozytywnie się nastroić. Tak jak wspomniałam, lubię wszelkiego rodzaju toniku z kwasem glikolowym. Kiedyś był bum na alkohole w składzie, a producenci przekonywali posiadaczki skóry tłustej, że trzeba koniecznie ją wysuszać, by to miało sens. Oczywiście, że przesuszanie nic nie da, ale delikatne złuszczanie martwego naskórka już tak. Nie widać tego gołym okiem, bowiem skóra się nie wysusza, nie łuszczy i nie schodzi płatami. Widać to natomiast po porach. Od dawna mam problem z zaskórnikami (małe czarne kropeczki), a po użyciu toniku, widać, że ładnie odblokowuje on pory (czarne kropeczki znikają). 

Uwaga! Na początku używania toniku, skóra może trochę piec, szczególnie gdy jest podrażniona. Zauważyłam, że piecze, gdy mam np.: dużo stanów zapalnych, a właśnie wtedy zaczęłam go używać. Odczuwałam również mrowienie i czułam chłód na skórze. Nie było to jednak nieprzyjemne, a że używałam już dużo kosmetyków z kwasem glikolowym, to wiem, że moja skóra się tak zachowuje, ale to minie. I owszem minęło. Teraz czuję tylko delikatne mrowienie, ale to akurat lubię. 

Bardzo lubię ten tonik i na pewno do niego wrócę. 

Pojemność 150 ml. 

Aqua, Glycerin, Glycolic Acid, Sodium Ascorbyl Phosphate, Sodium Hydroxide, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Caprylyl Glycol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Phenoxyethanol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, CI 19140.

JUST GLOW Soraya

Cytrusowa mgiełka odświeżająca do twarzy.

Kto rano wstaje, temu potrzebny jest porządny zastrzyk energii, by dobrze zacząć dzień. Do tego idealnie nadaje się cytrusowa mgiełka do twarzy z serii JUST GLOW. 

Co znajdziemy w środku? 

Ekstrakt z pomelo
Witaminę C
Niacynamid 
Odświeżający zapach cytrusów, zielonego jabłuszka i granatu.

Za co ją polubiłam? 

Tak jak w przypadku toniku, za zapach. Mocno cytrusowy i idealny o poranku. Ale nie tylko, bowiem mgiełka równie dobrze sprawdza się w ciągu dnia do odświeżenia skóry lub jako produkt tonizujący po demakijażu lub oczyszczaniu twarzy. Lubię wszelkiego rodzaju mgiełki, bowiem stosuję je również jako bazę pod olej w nocnej pielęgnacji. Mgiełka w swoim składzie zawiera niacynamid, który rozjaśnia przebarwienia, a ja po kilku latach walki z trądzikiem mam ich niestety dużo. 

Pojemność 200 ml. 

Aqua, Propanediol, Glycerin, Niacinamide, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Lactic Acid, Citrus Grandis Fruit Extract, Sodium Ascorbyl Phosphate, Caprylyl Glycol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Phenoxyethanol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, CI 19140.

JUST GLOW Soraya

Krem nawilżający z efektem glow do cery normalnej. 

Co znajdziemy w środku? 

Złote drobinki 
Ekstrakt z pomelo 
Witaminę C
Niacynamid

Staram się nie używać kosmetyków, które przeznaczone są do skóry normalnej, ponieważ moja jest tłusta. Ale ten krem robi świetną robotę i wcale bym nie powiedziała, że mogą używać go tylko właściciele skóry normalnej. 

Za co go polubiłam? 

Lekka konsystencja - krem szybko się wchłania, jest lekki, nie czuć go na skórze, nie zostawia na niej tłustej i lepiej warstwy.
Idealny pod makijaż. 
Efekt rozświetlenia skóry - w moim przypadku im mniej świecenia tym lepiej. Ale wszelkim rozświetlającym drobinkom mówię tak. Tym bardziej, że po użyciu kremu skora wygląda dzięki temu na wypoczęta.
Dobrze nawilża. 
Zawiera niacynamid, który rozjaśnia przebarwienia. 
Przyjemny cytrusowy zapach.
Opakowanie - preferuję zdecydowanie tubki z kremami i tu również taką mam. 
Po nałożeniu kremu odczuwam przez kilka minut delikatne mrowienie - przyjemne uczucie. 
Skóra mniej się po jego użyciu przetłuszcza. 

Opakowanie ma pojemność 50 ml .

JUST GLOW Soraya


JUST GLOW Soraya

Aqua, Dipropylheptyl Carbonate, Propylene Glycol, Glycerin, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Dimethicone, Niacinamide, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Distarch Phosphate, C12-15 Alkyl Benzoate, Cocos Nucifera Oil, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Citrus Grandis Fruit Extract, Sodium Ascorbyl Phosphate, Sorbitol, Cetearyl Alcohol, Synthetic Fluorphlogopite, Caprylyl/Capryl Glucoside, Mica, Caprylyl Glycol, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Lecithin, Phenoxyethanol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Cinnamyl Alcohol, CI 77891, Tin Oxide.

JUST GLOW Soraya

Rozświetlająca maska na tkaninie z efektem glow.

Maski, maseczki, szczególnie te na tkaninie, świetnie się u mnie sprawdzają i lubię je stosować jako dodatek do codziennej pielęgnacji. 

Co znajdziemy w środku? 

Ekstrakt z pomelo
Witaminę C
Kwas hialuronowy
Naturalną betainę
Zapach cytrusów, zielonego jabłuszka i granatu.

Za co ją polubiłam, a za co nie? 

Sam fakt, że to maseczka w płachcie, działa na jej wielki plus. Maseczka świetnie nawilża i rozjaśnia skórę. Jest dobrą bazą pod olej w wieczornej pielęgnacji. Najpierw robią maseczkę, a później to co zostaje na buzi w nią wmasuję i nakładam ulubiony olejek do twarzy. Z samego działania maseczki jestem zadowolona i nie mam co do niej uwag, natomiast nie do końca odpowiada mi rodzaj tkaniny, z której maska jest wykonana, a także jej wielkość i kształt. Maseczka jest dla mnie za duża. Ma sporo wycięć, więc niby można ją dopasować, ale to takie grzebanie i bawienie się w zakładki. Lubię maskę wyjąć z opakowania, nałożyć i cieszyć się chwilą, a nie dopasowywać nie wiadomo ile. Druga sprawa to rodzaj tkaniny. Dla mnie jest ona za gruba i za sztywna. Szkoda, bowiem samo działanie maseczki odpowiada mi i jestem z niego zadowolona. 

Pojemność 17 g. 

JUST GLOW Soraya

Aqua, Glycerin, Propanediol, Betaine, Sodium Ascorbyl Phosphate, Sodium Hyaluronate, Citrus Paradisi Fruit Extract, Acacia Senegal Gum, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Ethylhexylglycerin, Caprylyl/Capryl Glucoside, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

JUST GLOW Soraya

Jeśli mam być z Wami szczera, to nie spodziewałam się, że ta seria tak mi się spodoba. Bałam się trochę, że kosmetyki z witaminą C to jednak nie jest dobry pomysł, a tu proszę, taka niespodzianka. 

U mnie w Rossmannie tej serii nie ma, ale tak będę w Warszawie na zakupach to zajrzę do innej drogerii i chętnie dokupię sobie jeszcze inne kosmetyki. Widziałam na stronie, że w serii JUST GLOW jest jeszcze galaretka do mycia twarzy. To może być sztos.


PS. Kosmetyki znalazłam w Hebe. 



Znacie serię JUST GLOW od marki Soraya?



















15 komentarzy:

  1. O serii Just Glow już słyszałam, jednak jeszcze nie miałam okazji testować tych produktów. Chętnie wypróbuje tonik, bo lubię kosmetyki Soraya, dobrze się u mnie sprawdzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci ze mi też się bardzo spodobał ten zestaw. Zawartość witaminy C, to kosmetyk który napewno użyje.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie kupili samym kolorem i opakowaniem ;-). A tak serio to z chęcią wypróbowałabym ten zestaw, moja skóra ostatnio szaleje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej serii nie raz i mam ochotę się skusić, ale... muszę skończyć zapasy. Wspomniałaś o galaretce - faktycznie może być super, zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już te serie kilka razy w Internecie i musze przyznać ze bardzo mnie kusi. Choćby ze względu na zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak by na mnie ta cytrynka podziałała. Lubię kosmetyki z kwasami, tak delikatnie a skutecznie działają i na moją humorzastą cerę. Chyba sprawię sobie niedługo kilka prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka fajna szata graficzna. Na pewno w pierwszej kolejności poznała bym tą mgiełkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy zestaw, widziałam już go wcześniej na instagramie i przyznam że może się u mnie sprawdzić także może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, już sam design opakowań tak kusi! Wyglądają rewelacyjnie! Wypróuję na pewno :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty są naprawdę przekonujące. Będę się za nimi rozglądać. Tym bardziej, że kolorystyka i zawartość witamin jest oszałamiająca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już o nich. Swoją drogą kocham ich szatę graficzną

    OdpowiedzUsuń
  12. Slyszałam o tej linii kosmetyków, ale jeszcze nie miałam okazji testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ogromną chęć na te kosmetyki już od jakiegoś czasu i myślę, że zaopatrzę się w całą serię i sprawdzę jak będą sie u mnie spisywały. Trzeba przyznać, że swoimik opakowaniami przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotykam spotykam się z tą serią

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Ci za odwiedzenie mojego bloga i każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz. Motywuje mnie to działania.

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)